Gå til innhold

Neste års Halloween...

Anbefalte innlegg

Skal jeg kle meg ut i den verste jævla sinnsyke drakta jeg kan finne. Smøre trynet inn med ketchup og ha motorsaga klar i neven...

Så, når naboens drittunger ringer på døra, HOPPER jeg ut på trappa med et jævla brøl...MMMUUUAHAHAHAHAHAHAHAHAH

Da tenker jeg vi slipper ringeklokketerror i fremtiden...*ond*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79752-neste-%C3%A5rs-halloween/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skrudde av ringeklokka i kveld jeg etter at det hadde vært 10-15 stk på døra. Fant døra mi full egg nå i stad, så de var visst ikke så glade for at jeg hadde gjort det. Hadde jeg hatt de ungene her så.....

Gubben i huset skal få prøve din ide neste år Nyco så kanskje de lærer.

Annonse

Vi har samme tanker vedrørende det her, men jeg har andre planer for å skremme dem til neste år.

Istedet for å kle på meg noe tull, skal jeg rett og slett kle av meg alt sånn at jeg blir naken, sørge for ereksjon når det ringer på døra, åpne, og skrike så høyt jeg kan :Wææææææææææææææææææææææææææ til ungene, mens jeg følger etter dem halvveis ned trappa.

Tror det er mer effektivt.

Vi har samme tanker vedrørende det her, men jeg har andre planer for å skremme dem til neste år.

Istedet for å kle på meg noe tull, skal jeg rett og slett kle av meg alt sånn at jeg blir naken, sørge for ereksjon når det ringer på døra, åpne, og skrike så høyt jeg kan :Wææææææææææææææææææææææææææ til ungene, mens jeg følger etter dem halvveis ned trappa.

Takk for en god latter.

Smart da er du nesten garantert at foreldrene nekter dem å nærme seg huset ditt i all evighet framover! (Viss ikke ungene tar hintet selv da :-)

Annonse

Svogeren min gjorde noe lignende i fjor. Kjøpte seg noen "blodampuller2 på Standard, og når naboungene ringte på, putta han en i kjeften og lukka opp med en diger kjøttøks i hånda. Ungene blei livredde. :o)

Den prenvantive virkningen uteblei dessverre, da de i går hadde mer besøk på døra enn noen gang... Det ringte på hele tida, så jeg veit ikke om metoden egentlig anbefales.

Tanya1365380060

*Ler så jeg faller av stolen*

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...