Gå til innhold

Hvor rask er en katt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En dag stod det plutselig en katt inne på kjøkkenet mitt å gjorde seg til. (jeg hadde satt opp utgangsdøra for å lufte). Etter 5 sek. så været bikkja den, og jeg vil tippe kattefaenskapet fløy ut i rundt 110 km. timen.

Så de kan fly fort ja.. :-)

Skrevet

Den katta som hang bak bilen min holdt en gjennomsnittsfart på ca 80 km.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

36-40 km/t, veldig ulikt, persere er elendige løpere.

Skrevet

36-40 km/t, veldig ulikt, persere er elendige løpere.

Rolf er istand til å høre en boks whiskas bli åpnet på 500 meters avstand, da er det fra 0 til 85 km/t på fem sekunder... ;0)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Rolf er istand til å høre en boks whiskas bli åpnet på 500 meters avstand, da er det fra 0 til 85 km/t på fem sekunder... ;0)

Våre katter dukka opp fra en annen dimensjon sammen med nabokattene når vi sveiva på hermetikkboksåpnern. Det sa bare miiiiiaaaooo også satt de der !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...