Gå til innhold

Greit å ikke like Halloween, men...

Anbefalte innlegg

Gjest Nikkaba

Dette var da bare totalt unødvendig, for ikke å si sinnsykt å gjøre??

Stakkars, lille gutt!

Hade det skjedd med en av mine i går, skulle vedkommede jaggu fått så ørene flagret, både juridisk og verbalt!

http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=2&item=239604

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79805-greit-%C3%A5-ikke-like-halloween-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

13

• Anki

7

• astridny

3

• kie

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Pricilla

Stakkars... Går det an av voksene mennesker å oppføre seg sånn?

Han hadde sikkert gleda seg..

Hadde synes det hadde vært morro jeg å få småtroll utkledd på døra mi! Noe jeg ikke gjorde da.. men hadde da gitt dem litt godis eller sagt at jeg ikek hadde hvis jeg ikke hadde hatt noe liggende. Det synes jeg rett og slett var slemt!

Hadde jeg vært foreldre i den saken hadde jeg blitt fly forbanna.

Nå er vel ikke å bli slått i ansiktet med en sko å få bank da. Men er selvfølgelig enig i at slik oppførsel er både dum, unødvendig og at han bør straffes for det. Selv om en ikke følger helt med bør en skjønne litt når små barn kommer på døra.

Annonse

Det der var helt fortjent. Fyren ble redd! Har dere sett Mulholland Drive? Dere som kritiserer?

I think not, og slaget var helt berettiget!

Det er ingen skam å bli redd.

For øvrig var jeg klar for å ta noen i går jeg. Et eneste egg på døra, og det hadde vært jeg som hadde fått førstesideoppslag.

Jeg og Otto.

Gjest Nikkaba

Det der var helt fortjent. Fyren ble redd! Har dere sett Mulholland Drive? Dere som kritiserer?

I think not, og slaget var helt berettiget!

Det er ingen skam å bli redd.

For øvrig var jeg klar for å ta noen i går jeg. Et eneste egg på døra, og det hadde vært jeg som hadde fått førstesideoppslag.

Jeg og Otto.

Du er ondskapsfull, du!

Du og zuuuli.

Fy skam!

Hadde det vært en tenåring, skulle jeg kanskje ikke regagert, men en 7-åring???

SKJERP DERE!!!

Annonse

Du er ondskapsfull, du!

Du og zuuuli.

Fy skam!

Hadde det vært en tenåring, skulle jeg kanskje ikke regagert, men en 7-åring???

SKJERP DERE!!!

Jeg var faktisk alvorlig jeg nå, altså.

Ett egg i går, og jeg hadde løpt etter lømlene, fått tak i den første og beste, tatt han over skulderen, bært han inn, truet med grising til han pissa i buksa, ringt moren mens han vasket gangen og tisseflekken på gulvet.

Her er jeg faktisk helt ærlig! :)

Ett egg i går, og jeg hadde løpt etter lømlene, fått tak i den første og beste, tatt han over skulderen, bært han inn, truet med grising til han pissa i buksa, ringt moren mens han vasket gangen og tisseflekken på gulvet.

Jada jada

Gjest Nikkaba

Ja, om egget, ja! Det hadde jeg også gjort.

Men den stakkars syvåringen, han fortjente vel ikke å bli slått?? Han hadde ikke kastet egg, bare ringt på døren og sa knask eller knep...

Ja, om egget, ja! Det hadde jeg også gjort.

Men den stakkars syvåringen, han fortjente vel ikke å bli slått?? Han hadde ikke kastet egg, bare ringt på døren og sa knask eller knep...

Men fyren visste ikke at det var halloween. Han kunne blitt redd.

Det er ikke normalt med amerikanske tradisjoner i Norge. Lømlene drar dem til dette rene landet, a pure country, som amerikanerne ville sagt, de spytter på det med deres skrikkostymer og gørr på boks.

Et slag med en sko er helt i henhold, og jeg tror ikke ungen tok unødvendig skade av galskapen.

Tenk om det var en 90 år gammel beib som åpnet dåren? Hun kunne dødd av sjokk når det sto flere spøkelseskledde skapninger der ute.

Tror du lømlene tenker på det?

Jeg visste for øvrig ikke at det var halloween i går, før jeg så noen lømler gå bortover gata i ufine kostymer, så hvordan kan man forvente at andre skulle vite det?

Man kan bli skrømt av mindre.

Gjest Nikkaba

Men fyren visste ikke at det var halloween. Han kunne blitt redd.

Det er ikke normalt med amerikanske tradisjoner i Norge. Lømlene drar dem til dette rene landet, a pure country, som amerikanerne ville sagt, de spytter på det med deres skrikkostymer og gørr på boks.

Et slag med en sko er helt i henhold, og jeg tror ikke ungen tok unødvendig skade av galskapen.

Tenk om det var en 90 år gammel beib som åpnet dåren? Hun kunne dødd av sjokk når det sto flere spøkelseskledde skapninger der ute.

Tror du lømlene tenker på det?

Jeg visste for øvrig ikke at det var halloween i går, før jeg så noen lømler gå bortover gata i ufine kostymer, så hvordan kan man forvente at andre skulle vite det?

Man kan bli skrømt av mindre.

Nå fjaser du fælt.

Ta`rei ei bolle.

Og en pils. eller ti.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...