nick Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Det der var helt fortjent. Fyren ble redd! Har dere sett Mulholland Drive? Dere som kritiserer? I think not, og slaget var helt berettiget! Det er ingen skam å bli redd. For øvrig var jeg klar for å ta noen i går jeg. Et eneste egg på døra, og det hadde vært jeg som hadde fått førstesideoppslag. Jeg og Otto. For ikke å snakke om Children of the Corn. Man leser så mye om narkomane 7 åringer nå om dagen. Plutselig så står det en på trappa med ljåen over skuldra. Hva skal man tro? Det er godt man har en neger som jager dem bort før de kommer så langt som til inngangsdøra. Jeg toer mine hender. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79805-greit-%C3%A5-ikke-like-halloween-men/page/2/#findComment-417145 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 For ikke å snakke om Children of the Corn. Man leser så mye om narkomane 7 åringer nå om dagen. Plutselig så står det en på trappa med ljåen over skuldra. Hva skal man tro? Det er godt man har en neger som jager dem bort før de kommer så langt som til inngangsdøra. Jeg toer mine hender. Hehe, der begynte jeg nesten å mimre. Children of the corn var i sin tid en av de skumleste filmene jeg hadde sett! Men jeg forstår fyren godt. Og et slag med en sko er ikke akkurat dødelig. Hadde vært verre om han hadde gitt han tre tette og en panne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79805-greit-%C3%A5-ikke-like-halloween-men/page/2/#findComment-417154 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikkaba Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Var det ditt beste argument? Mine var i det minste gode. Det var ikke alle som visste at det var Halloween i går. Det er trossalt ikke alle som har lømler i hus og dermed vet det. Det er allikevel ingen unnskyldning for å slå en 7-åring i ansiktet med en sko! Det er alvorlig talt ingen unnskyldning for å slå i det hele tatt! Halloween slik disse 7-åringene feiret den, er uskyldig moro for de små. Det er som sagt greit å ikke like det, men å SLÅ???? Han kunne brukt kjeft og slengt igjen døra, eller nektet å åpne, men å slå er gå trå grundig over streken for hva som er akseptabelt!! Halloween er kommet for å bli, enten vi liker det eller ei. Så om det dukker opp småttiser på døra med skumle kostymer, kan man jo forklare dem at man ikke vet hva Halloween er, men absolutt ikke slå! Forøvrig er det et klart lovbrudd, legemsfornærmelse kalles det. I tillegg til evt. traume den stakkars ungen måtte blitt påført! Mannen var tross alt voksen, han har sett litt for my critters-filmer hvis han ble skremt av en liten 7-åring med maske! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79805-greit-%C3%A5-ikke-like-halloween-men/page/2/#findComment-417231 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Det er allikevel ingen unnskyldning for å slå en 7-åring i ansiktet med en sko! Det er alvorlig talt ingen unnskyldning for å slå i det hele tatt! Halloween slik disse 7-åringene feiret den, er uskyldig moro for de små. Det er som sagt greit å ikke like det, men å SLÅ???? Han kunne brukt kjeft og slengt igjen døra, eller nektet å åpne, men å slå er gå trå grundig over streken for hva som er akseptabelt!! Halloween er kommet for å bli, enten vi liker det eller ei. Så om det dukker opp småttiser på døra med skumle kostymer, kan man jo forklare dem at man ikke vet hva Halloween er, men absolutt ikke slå! Forøvrig er det et klart lovbrudd, legemsfornærmelse kalles det. I tillegg til evt. traume den stakkars ungen måtte blitt påført! Mannen var tross alt voksen, han har sett litt for my critters-filmer hvis han ble skremt av en liten 7-åring med maske! "Det er allikevel ingen unnskyldning for å slå en 7-åring i ansiktet med en sko!" Jo, hvis han fikk totalt noia, følte seg truet av de små, og rett og slett knapt visste hva han gjorde. For alt du vet kastet også lømlene egg. "Det er alvorlig talt ingen unnskyldning for å slå i det hele tatt!" Jo, selvforsvar. "Halloween slik disse 7-åringene feiret den, er uskyldig moro for de små. Det er som sagt greit å ikke like det, men å SLÅ????" Han visste ikke engang at det var Halloween, så dette argumentet faller jo på grus. Det hadde vært noe annet om det var en julebukk han slo. "Han kunne brukt kjeft og slengt igjen døra, eller nektet å åpne, men å slå er gå trå grundig over streken for hva som er akseptabelt!!" Nektet å åpne? Kanskje han trodde det var naboen som kom. Det er ikke alle som er så skeptiske til å åpne døra at de bruker kikkehullet ved minste mulighet. "Halloween er kommet for å bli, enten vi liker det eller ei. Så om det dukker opp småttiser på døra med skumle kostymer, kan man jo forklare dem at man ikke vet hva Halloween er, men absolutt ikke slå!" Han trodde kanskje det var noen villmenn. Rabiate dverger, eller lignende. Da spør man ikke hva de forestiller. Man prøver å lemleste. Jo flere jo bedre. "Forøvrig er det et klart lovbrudd, legemsfornærmelse kalles det. I tillegg til evt. traume den stakkars ungen måtte blitt påført!" Og hva med traume denne stakkars mannen ble påført? De kommer selvsagt ingen vei med dette i retten. Det sier seg selv. Helvetes foreldre som anmelder slikt. Må være en av de hysteriske mødrene på foreldreforumet, det her. Det sier seg selv. Er man med på leken får man tåle steken. "Mannen var tross alt voksen, han har sett litt for my critters-filmer hvis han ble skremt av en liten 7-åring med maske!" Som sagt; den lille 7 åringen kunne være en rabiat dverg. I disse tider vet man aldri, og dverger er ofte ikke til å spøke med. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79805-greit-%C3%A5-ikke-like-halloween-men/page/2/#findComment-417238 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zuuuli Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Jeg har skjønt det. Bare flåser. Men det er ikke alt som bør flåses med. Å gid. jeg ble da slått selv da jeg var liten. tok ingen skade av det. føler ikke noe sympati for en liten drittunge på 7 år som får en sko i trynet nei. skulle gjerne ha tatt tak i'n sjøl og slengt han veggimellom. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79805-greit-%C3%A5-ikke-like-halloween-men/page/2/#findComment-417247 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikkaba Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 "Det er allikevel ingen unnskyldning for å slå en 7-åring i ansiktet med en sko!" Jo, hvis han fikk totalt noia, følte seg truet av de små, og rett og slett knapt visste hva han gjorde. For alt du vet kastet også lømlene egg. "Det er alvorlig talt ingen unnskyldning for å slå i det hele tatt!" Jo, selvforsvar. "Halloween slik disse 7-åringene feiret den, er uskyldig moro for de små. Det er som sagt greit å ikke like det, men å SLÅ????" Han visste ikke engang at det var Halloween, så dette argumentet faller jo på grus. Det hadde vært noe annet om det var en julebukk han slo. "Han kunne brukt kjeft og slengt igjen døra, eller nektet å åpne, men å slå er gå trå grundig over streken for hva som er akseptabelt!!" Nektet å åpne? Kanskje han trodde det var naboen som kom. Det er ikke alle som er så skeptiske til å åpne døra at de bruker kikkehullet ved minste mulighet. "Halloween er kommet for å bli, enten vi liker det eller ei. Så om det dukker opp småttiser på døra med skumle kostymer, kan man jo forklare dem at man ikke vet hva Halloween er, men absolutt ikke slå!" Han trodde kanskje det var noen villmenn. Rabiate dverger, eller lignende. Da spør man ikke hva de forestiller. Man prøver å lemleste. Jo flere jo bedre. "Forøvrig er det et klart lovbrudd, legemsfornærmelse kalles det. I tillegg til evt. traume den stakkars ungen måtte blitt påført!" Og hva med traume denne stakkars mannen ble påført? De kommer selvsagt ingen vei med dette i retten. Det sier seg selv. Helvetes foreldre som anmelder slikt. Må være en av de hysteriske mødrene på foreldreforumet, det her. Det sier seg selv. Er man med på leken får man tåle steken. "Mannen var tross alt voksen, han har sett litt for my critters-filmer hvis han ble skremt av en liten 7-åring med maske!" Som sagt; den lille 7 åringen kunne være en rabiat dverg. I disse tider vet man aldri, og dverger er ofte ikke til å spøke med. Du er ikke sann! En av de største kverulantene jeg har møtt... Mistenker at du motsier for moro skyld. HOLD DEG UNNA UNGENE MINE, sier jeg bare!!! *hytter med neven* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79805-greit-%C3%A5-ikke-like-halloween-men/page/2/#findComment-417252 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gud og hvermann Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Jeg hang opp en plakat på døra med at det sto klar en 10 liters bøtte med vann til den som ringte på. Og sannelig hjalp det! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79805-greit-%C3%A5-ikke-like-halloween-men/page/2/#findComment-417262 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Du er ikke sann! En av de største kverulantene jeg har møtt... Mistenker at du motsier for moro skyld. HOLD DEG UNNA UNGENE MINE, sier jeg bare!!! *hytter med neven* Hvis jeg møter dine unger med masker, og de kommer på døra mi, så vil jeg automatisk mistenke dem for å være dverger, og dverger er skumle og bør kastes så langt som mulig. Så jeg ligger ikke unna noen unger dersom jeg tror de er dverger! Nei du! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79805-greit-%C3%A5-ikke-like-halloween-men/page/2/#findComment-417264 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikkaba Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Å gid. jeg ble da slått selv da jeg var liten. tok ingen skade av det. føler ikke noe sympati for en liten drittunge på 7 år som får en sko i trynet nei. skulle gjerne ha tatt tak i'n sjøl og slengt han veggimellom. Du ble ikke skadet, nei.... Kommer jo tydelig frem hvor skadet du er, stakar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79805-greit-%C3%A5-ikke-like-halloween-men/page/2/#findComment-417267 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikkaba Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Jeg hang opp en plakat på døra med at det sto klar en 10 liters bøtte med vann til den som ringte på. Og sannelig hjalp det! *S* En myyye lurere løsning! Tommelen opp! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79805-greit-%C3%A5-ikke-like-halloween-men/page/2/#findComment-417271 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikkaba Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Hvis jeg møter dine unger med masker, og de kommer på døra mi, så vil jeg automatisk mistenke dem for å være dverger, og dverger er skumle og bør kastes så langt som mulig. Så jeg ligger ikke unna noen unger dersom jeg tror de er dverger! Nei du! . 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79805-greit-%C3%A5-ikke-like-halloween-men/page/2/#findComment-417272 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kie Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Hvis jeg møter dine unger med masker, og de kommer på døra mi, så vil jeg automatisk mistenke dem for å være dverger, og dverger er skumle og bør kastes så langt som mulig. Så jeg ligger ikke unna noen unger dersom jeg tror de er dverger! Nei du! *flirer* Om ikke så altfor lenge er du kanskje gatas sure, gamle gubbe som alle unga elsker å erte. Du vet, han som står og hytter med neven etter de som ringer på og stikker av. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79805-greit-%C3%A5-ikke-like-halloween-men/page/2/#findComment-417301 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest turbolator Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 "Det er allikevel ingen unnskyldning for å slå en 7-åring i ansiktet med en sko!" Jo, hvis han fikk totalt noia, følte seg truet av de små, og rett og slett knapt visste hva han gjorde. For alt du vet kastet også lømlene egg. "Det er alvorlig talt ingen unnskyldning for å slå i det hele tatt!" Jo, selvforsvar. "Halloween slik disse 7-åringene feiret den, er uskyldig moro for de små. Det er som sagt greit å ikke like det, men å SLÅ????" Han visste ikke engang at det var Halloween, så dette argumentet faller jo på grus. Det hadde vært noe annet om det var en julebukk han slo. "Han kunne brukt kjeft og slengt igjen døra, eller nektet å åpne, men å slå er gå trå grundig over streken for hva som er akseptabelt!!" Nektet å åpne? Kanskje han trodde det var naboen som kom. Det er ikke alle som er så skeptiske til å åpne døra at de bruker kikkehullet ved minste mulighet. "Halloween er kommet for å bli, enten vi liker det eller ei. Så om det dukker opp småttiser på døra med skumle kostymer, kan man jo forklare dem at man ikke vet hva Halloween er, men absolutt ikke slå!" Han trodde kanskje det var noen villmenn. Rabiate dverger, eller lignende. Da spør man ikke hva de forestiller. Man prøver å lemleste. Jo flere jo bedre. "Forøvrig er det et klart lovbrudd, legemsfornærmelse kalles det. I tillegg til evt. traume den stakkars ungen måtte blitt påført!" Og hva med traume denne stakkars mannen ble påført? De kommer selvsagt ingen vei med dette i retten. Det sier seg selv. Helvetes foreldre som anmelder slikt. Må være en av de hysteriske mødrene på foreldreforumet, det her. Det sier seg selv. Er man med på leken får man tåle steken. "Mannen var tross alt voksen, han har sett litt for my critters-filmer hvis han ble skremt av en liten 7-åring med maske!" Som sagt; den lille 7 åringen kunne være en rabiat dverg. I disse tider vet man aldri, og dverger er ofte ikke til å spøke med. tenk om denne mannen kanskje hadde sett en skrekkfilm med små monstere og så kommer de ungene i kostymer og skremmer vettet av ham. kanskje han hadde kjempeangst!! ungen kommer nok over det! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79805-greit-%C3%A5-ikke-like-halloween-men/page/2/#findComment-417322 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 tenk om denne mannen kanskje hadde sett en skrekkfilm med små monstere og så kommer de ungene i kostymer og skremmer vettet av ham. kanskje han hadde kjempeangst!! ungen kommer nok over det! som om det er noen grunn til å slå til noen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79805-greit-%C3%A5-ikke-like-halloween-men/page/2/#findComment-417330 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 *flirer* Om ikke så altfor lenge er du kanskje gatas sure, gamle gubbe som alle unga elsker å erte. Du vet, han som står og hytter med neven etter de som ringer på og stikker av. ;-) Åja, hun husker jeg. Hos oss var det alltid de gamle damene som var hysteriske. Husker hun gamle fitta som fikk dødballbanen vår stengt, fordi hun mente vi bråket for mye. Det ble gressplen der i stedet. Har fortsatt lyst til å ta henne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79805-greit-%C3%A5-ikke-like-halloween-men/page/2/#findComment-417335 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 "Det er allikevel ingen unnskyldning for å slå en 7-åring i ansiktet med en sko!" Jo, hvis han fikk totalt noia, følte seg truet av de små, og rett og slett knapt visste hva han gjorde. For alt du vet kastet også lømlene egg. "Det er alvorlig talt ingen unnskyldning for å slå i det hele tatt!" Jo, selvforsvar. "Halloween slik disse 7-åringene feiret den, er uskyldig moro for de små. Det er som sagt greit å ikke like det, men å SLÅ????" Han visste ikke engang at det var Halloween, så dette argumentet faller jo på grus. Det hadde vært noe annet om det var en julebukk han slo. "Han kunne brukt kjeft og slengt igjen døra, eller nektet å åpne, men å slå er gå trå grundig over streken for hva som er akseptabelt!!" Nektet å åpne? Kanskje han trodde det var naboen som kom. Det er ikke alle som er så skeptiske til å åpne døra at de bruker kikkehullet ved minste mulighet. "Halloween er kommet for å bli, enten vi liker det eller ei. Så om det dukker opp småttiser på døra med skumle kostymer, kan man jo forklare dem at man ikke vet hva Halloween er, men absolutt ikke slå!" Han trodde kanskje det var noen villmenn. Rabiate dverger, eller lignende. Da spør man ikke hva de forestiller. Man prøver å lemleste. Jo flere jo bedre. "Forøvrig er det et klart lovbrudd, legemsfornærmelse kalles det. I tillegg til evt. traume den stakkars ungen måtte blitt påført!" Og hva med traume denne stakkars mannen ble påført? De kommer selvsagt ingen vei med dette i retten. Det sier seg selv. Helvetes foreldre som anmelder slikt. Må være en av de hysteriske mødrene på foreldreforumet, det her. Det sier seg selv. Er man med på leken får man tåle steken. "Mannen var tross alt voksen, han har sett litt for my critters-filmer hvis han ble skremt av en liten 7-åring med maske!" Som sagt; den lille 7 åringen kunne være en rabiat dverg. I disse tider vet man aldri, og dverger er ofte ikke til å spøke med. i jøsse navn, hadde du slått til sønnen min på 7 år bare for at han gikk ute og ringte på på Halloween, jo, du kan ta deg faen på at jeg ville anmeldt deg. Du ser da forskjell på en 7-åring og et voksent menneske...? Ellers trenger du virkelig briller..! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79805-greit-%C3%A5-ikke-like-halloween-men/page/2/#findComment-417336 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 tenk om denne mannen kanskje hadde sett en skrekkfilm med små monstere og så kommer de ungene i kostymer og skremmer vettet av ham. kanskje han hadde kjempeangst!! ungen kommer nok over det! Endelig noen som har forstått det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79805-greit-%C3%A5-ikke-like-halloween-men/page/2/#findComment-417339 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Å gid. jeg ble da slått selv da jeg var liten. tok ingen skade av det. føler ikke noe sympati for en liten drittunge på 7 år som får en sko i trynet nei. skulle gjerne ha tatt tak i'n sjøl og slengt han veggimellom. slengt en liten unge veggimellom bare fordi han gikk rundt og ringte på for å få godteri? Da lurer jeg virkelig på åssen du ville reagert på en trassunge elns.. Jeeezuz! På Halloween merker man virkelig hvor sure og gretne enkelte er ... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79805-greit-%C3%A5-ikke-like-halloween-men/page/2/#findComment-417340 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 i jøsse navn, hadde du slått til sønnen min på 7 år bare for at han gikk ute og ringte på på Halloween, jo, du kan ta deg faen på at jeg ville anmeldt deg. Du ser da forskjell på en 7-åring og et voksent menneske...? Ellers trenger du virkelig briller..! Hva med dverger? Det er mange dverger ute og går for tiden. Dverger er også voksne mennesker, og ofte er de onde. Fyren slo for øvrig ikke. Han bare dasket han med en sko. Ærlig talt. Man får ikke akkurat varige men av en sko. For alt du vet var det til og med en sandal. Men det er for øvrig urelevant. Unga kunne som sagt vært dverger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79805-greit-%C3%A5-ikke-like-halloween-men/page/2/#findComment-417341 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Hva med dverger? Det er mange dverger ute og går for tiden. Dverger er også voksne mennesker, og ofte er de onde. Fyren slo for øvrig ikke. Han bare dasket han med en sko. Ærlig talt. Man får ikke akkurat varige men av en sko. For alt du vet var det til og med en sandal. Men det er for øvrig urelevant. Unga kunne som sagt vært dverger. Man går da for pokker ikke hen og bare slår/dasker til noen uansett vel?? Å gud, fyren hadde fått et helvete om det samme hadde skjedd med sønnen min! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79805-greit-%C3%A5-ikke-like-halloween-men/page/2/#findComment-417345 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.