Gå til innhold

Greit å ikke like Halloween, men...

Anbefalte innlegg

Man går da for pokker ikke hen og bare slår/dasker til noen uansett vel??

Å gud, fyren hadde fått et helvete om det samme hadde skjedd med sønnen min!

"Man går da for pokker ikke hen og bare slår/dasker til noen uansett vel??"

Hvis det er en dverg, jo!

"Å gud, fyren hadde fått et helvete om det samme hadde skjedd med sønnen min!"

For alt du vet så kastet unga egg først. Det er ingen grunn til å bli sur på han fordi han slo med en sko. Vi snakker trossalt ikke om en springskalle og tre tette.

Og som sagt: Dverger er ofte farlige, og en liten unge kan se ut som en dverg. I hvertfall om man bruker kostyme.

Trust no one.

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

13

• Anki

7

• astridny

3

• kie

3

Mest aktive i denne tråden

For alt du vet så kastet unga egg først. Det er ingen grunn til å bli sur på han fordi han slo med en sko. Vi snakker trossalt ikke om en springskalle og tre tette.

Og som sagt: Dverger er ofte farlige, og en liten unge kan se ut som en dverg. I hvertfall om man bruker kostyme.

Trust no one.

Jo, jeg syns det er grunn til å bli forbanna om man slår til en unge. Ferdig med det!

Åja, hun husker jeg. Hos oss var det alltid de gamle damene som var hysteriske.

Husker hun gamle fitta som fikk dødballbanen vår stengt, fordi hun mente vi bråket for mye. Det ble gressplen der i stedet.

Har fortsatt lyst til å ta henne.

Og tenk, nå får du snart æren av å være nabolagets surpomp.

En barndom blir ikke det samme uten. ;-)

Hva med dverger? Det er mange dverger ute og går for tiden. Dverger er også voksne mennesker, og ofte er de onde.

Fyren slo for øvrig ikke. Han bare dasket han med en sko. Ærlig talt. Man får ikke akkurat varige men av en sko. For alt du vet var det til og med en sandal.

Men det er for øvrig urelevant. Unga kunne som sagt vært dverger.

Hehe

Annonse

Gjest den originale ikke nickedokke

Trust no one.

Ungene kastet ikke egg! Ikke står det noe om egg i avisartikkelen, og ikke nevnte mannen det med ett eneste ord, han bare brukte påskuddet at han ble redd!

Redd, MY ASS!

Dessuten "dasket" han ikke til, men klinte til, midt i ansiktet!

Disse her, derimot, hadde trengt en omgang juling, de har misforstått hele Halloween; http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article.jhtml?articleID=428374

Gjest den originale ikke nickedokke

tenk om denne mannen kanskje hadde sett en skrekkfilm med små monstere og så kommer de ungene i kostymer og skremmer vettet av ham. kanskje han hadde kjempeangst!! ungen kommer nok over det!

Ja, dakkar lille mannen! Klart han måtte få klaske skoen i huet på en 7-åring....

Hvorfor skal små unger kle seg ut som små ondskapsfulle vesener og gå rundt på dørene til folk og tigge om godteri?

Hvorfor???

WHY??????????

Jeg fatter det ikke!!!

Det må være fullstendig hjernedøde foreldre som kjøper sånne kostymer til barna sine...

Ungene kastet ikke egg! Ikke står det noe om egg i avisartikkelen, og ikke nevnte mannen det med ett eneste ord, han bare brukte påskuddet at han ble redd!

Redd, MY ASS!

Dessuten "dasket" han ikke til, men klinte til, midt i ansiktet!

Disse her, derimot, hadde trengt en omgang juling, de har misforstått hele Halloween; http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article.jhtml?articleID=428374

Hold kjeft.

HVis ikke kommmer jeg og flekker ungen din.

Jeg, Freddy Krueger og Jason.

Gjest Settabababommminnao

Unga i min gate ville ik ha godt når jeg åpna..

Dem ringte på, jeg satt på anlegget med litt King Diamond for å komme i den rette stemninga. Og når jeg kom ned så jeg skikkelsen til 3 småttinger på vei videre, virka som om dem hadde det travelt også.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...