Carisma1365380365 Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Angel Innocent Ralph Lauren "romance" Men jeg ønsker meg Chanel "Coco Mademoiselle", men det koster flesk (ca. 700,-!!) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Jeg har mange, men bruker mest disse nå: Ultraviolet (Paco Rabanne) L'eau D'Issey (Issey Miyake) Organza (Givenchy) Cabotine de Gres Happy (Clinique) Favoritten er vel Femme du bois fra Shiseido, men den er så dyr og nå har jeg ikke mer igjen. Men den er utrolig god, men man må ta liiiite, ellers blir det helt feil. På gutter er det best med veeldig svak lukt, helst naturell, evnt. litt deo i stedet for parfyme Kline deo i tryne? Seriøst? For deo bruker vi jo uansett. Men da under armen... 0 Siter
Carisma1365380365 Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Davidhoff. Davidoff mener du vel... Coolwater er god på menn. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Davidoff mener du vel... Coolwater er god på menn. Ja, det var den jeg mente. Den er fin! 0 Siter
Anki Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Davidoff mener du vel... Coolwater er god på menn. Den bruker mannen min også den lukter godt 0 Siter
Gjest Gud og hvermann Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 CRC 56 5-56 heter det. Eller bruker du den maritime varianten 6-56? Vanlig avfetting funker også har jeg hørt. 0 Siter
Gjest godlukten Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Selv bruker jeg pleasures, Elisabeth Arden (den lukter sexy i følge mannen i huset) Cristobal Balengiaga- lukter masse vanilje, men er kjempegod. Til guttene anbefaler jeg Eternity Dolce Gabbana Fahrenheit får hvertfall meg til å bli mo i knæra:)) 0 Siter
Gjest Nikkaba Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Jeg og sambo bruker hhv. Jean Paul Gaultier dame og mann (du vet, disse små dame- og mannetorsoene) Neste gang kjøper jeg Jàdore, man må jo bytte på av og til. 0 Siter
conan Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Til fest bruker jeg CK Contradiction, men savner egentlig YSL Jazz selv om den er farlig åttitalls... 0 Siter
Kapabel Snabel Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Davidhoff. Eh... Davidhoff Hasselhof - the stink from the beach? 0 Siter
Zelig Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Kline deo i tryne? Seriøst? For deo bruker vi jo uansett. Men da under armen... Jeg mente vel under armen, ja, tror jeg.. Det er visstnok mange som ikke bruker deo selv i våre dager, ihvertfall om man tar seg en tur på områder som Blindern og div. filmklubber. Usj. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Jeg mente vel under armen, ja, tror jeg.. Det er visstnok mange som ikke bruker deo selv i våre dager, ihvertfall om man tar seg en tur på områder som Blindern og div. filmklubber. Usj. Ikke deo er direkte ufint. Rett og slett. Huff... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Boucheron, den lukter så nydelig. Uæææh! Svigermor-vibber! ) 0 Siter
Zelig Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Ikke deo er direkte ufint. Rett og slett. Huff... Ja, og forresten på treningsstudioer. Det blir igrunn ett fett om man tar på seg deo om man bruker samme toppen på trening i en uke! Usj usj!! 0 Siter
Gjest Iznogood Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Meg : Rykiel Han : Lagerfeld Photo 0 Siter
Gjest Mizzy Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Til hverdags bruker jeg She/elle... Armani og l'eu d'issey - Issy Miaki eller noe sånnt.. Til fest/kveldsbruk Chanel sin Mademoiselle 0 Siter
Tornerose Skrevet 1. november 2002 Skrevet 1. november 2002 Davidoff mener du vel... Coolwater er god på menn. Lagerfeld er best på samboeren min i allefall. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.