Gå til innhold

Bredbånd??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så utrolig lei av høye internett og isdn regninger.

Vurderer bredbånd.

Hva er best, har noen gode erfaringer med UPC?

Andre leverandører?

Skrevet

Jeg har gode erfaringer med NextGenTel, selv om jeg kun har hatt det i to uker. Linja mi datt den, og jeg ringte dem og klagde. Klokka 8.00 dagen etter var det to stykker hjemme hos meg og fiksa det :-)

Dessuten er NGT billigere enn telenor. Du må ikke finne på å kjøpe "nye online ADSL" hos telenor, den er det mange begrensninger på! 20.000 avisartikler ser mye ut, men det er ikke mange mp3 for eksempel!

Skrevet

Jeg har gode erfaringer med NextGenTel, selv om jeg kun har hatt det i to uker. Linja mi datt den, og jeg ringte dem og klagde. Klokka 8.00 dagen etter var det to stykker hjemme hos meg og fiksa det :-)

Dessuten er NGT billigere enn telenor. Du må ikke finne på å kjøpe "nye online ADSL" hos telenor, den er det mange begrensninger på! 20.000 avisartikler ser mye ut, men det er ikke mange mp3 for eksempel!

Takk for svar.

Hvem leverer NexGenTel?

Hva koster det i måneden?

Skrevet

Er helt enig med spirito her, unngå telenor, og sats gjerne på NextGenTel. Dersom du er enten ansatt eller studerer ved UiO, kan du få spesialtilbud hos NextGenTel som er svært gunstig. Men de har bra priser uansett, altså.

Sjekk ut: http://www.nextgentel.no

mvh,

Skrevet

Takk for svar.

Hvem leverer NexGenTel?

Hva koster det i måneden?

NextGenTel leverer NextGenTel :-)

Den farten jeg har koster 349 i måneden når man binder seg for to år.

Kikk her:

http://www.nextgentel.no

Skrevet

UPC er ganske billige. Servicen er ok, men nedetiden på bredbåndet er litt i høyeste laget.

Men kan anbefale UPC.

Spørsmålet er jo om du har ISDN i hus og om du har kabel-TV. Dette må tas hensyn til.

Skrevet

Vi bruker NextGenTel og er veldig fornøyd. Vi fikk bredbånd 3 uker etter bestilling og vi har aldri hatt problemer, de er billigere enn Telenor. Vi har den høyeste hastigheten, men vi får den til laveste pris (spesialavtale).

Skrevet

Jeg har gode erfaringer med NextGenTel, selv om jeg kun har hatt det i to uker. Linja mi datt den, og jeg ringte dem og klagde. Klokka 8.00 dagen etter var det to stykker hjemme hos meg og fiksa det :-)

Dessuten er NGT billigere enn telenor. Du må ikke finne på å kjøpe "nye online ADSL" hos telenor, den er det mange begrensninger på! 20.000 avisartikler ser mye ut, men det er ikke mange mp3 for eksempel!

Jeg er ikke fornøyd med NextGenTel. Vi bestilte for 3-4 uker siden, fikk etter ca 1 uke beskjed om at vi ikke kunne få så høy hastighet som vi ønsket (vi bestilte den laveste...). Og så gikk jeg tilfeldigvis innom websiden deres og sjekket status på bestillingen, og der sto det jammen at hele greia var kansellert!! Sendte en mail dit og lurte på hvorfor ingen hadde giddet å si fra til oss om det? Det er ca 1 uke siden, og jeg har enda ikke fått svar. Regner ikke med at vi får svar heller. Men dette var rævva kundebehandling altså!

Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med NextGenTel. Vi bestilte for 3-4 uker siden, fikk etter ca 1 uke beskjed om at vi ikke kunne få så høy hastighet som vi ønsket (vi bestilte den laveste...). Og så gikk jeg tilfeldigvis innom websiden deres og sjekket status på bestillingen, og der sto det jammen at hele greia var kansellert!! Sendte en mail dit og lurte på hvorfor ingen hadde giddet å si fra til oss om det? Det er ca 1 uke siden, og jeg har enda ikke fått svar. Regner ikke med at vi får svar heller. Men dette var rævva kundebehandling altså!

Ingen regel uten unntak sier nå jeg. :-) Jeg vet i allefall om utelukkende positive erfaringer med NextGenTel inkludert oss selv. Du får prøve noen andre vet du.

Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med NextGenTel. Vi bestilte for 3-4 uker siden, fikk etter ca 1 uke beskjed om at vi ikke kunne få så høy hastighet som vi ønsket (vi bestilte den laveste...). Og så gikk jeg tilfeldigvis innom websiden deres og sjekket status på bestillingen, og der sto det jammen at hele greia var kansellert!! Sendte en mail dit og lurte på hvorfor ingen hadde giddet å si fra til oss om det? Det er ca 1 uke siden, og jeg har enda ikke fått svar. Regner ikke med at vi får svar heller. Men dette var rævva kundebehandling altså!

De roter litt med mailene, det er bedre aa ringe dem. De kom til meg med en eneste gang, bra gjort, spoer du meg.

Skrevet

Foreslår også NextGenTel. Behøver ikke ha telefonlinje en gang, så totalprisen for oss er 398,- pr. mnd.

Online døgnet rundt og mobiltlf. dekket av jobben til sambo. Da er vi fornøyde!

Vi har fått flott service, selv om det tok litt lenger tid å få det enn de sa, men det hadde med utbyggingen i Moss å gjøre.

Hvis vi skulle valgt Telenor, ville vi måttet betale 4-500,- pr. mnd for bredbånd og i tillegg åpne telefonlinja for abonnement og det har jo en abb.pris på ca. kr. 200,- fikk vi opplyst. Så den faste utgiften ville endt opp med ca. 700,- pr. mnd og da hadde vi sikkert kommet til å bruke telefon også i og med at den er åpen... Dessuten var hastigheten fra NGT raskere enn Telenor kunne tilby oss.

Jeg vet ikke om telenor har lavere priser nå, men jeg så en debatt på tv og skjønte ut ifra den at det var lurt å satse på NGT...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...