Gå til innhold

Fy søren, NÅ ble jeg misunnelig!

Anbefalte innlegg

Her sitter jeg på jobben og bare ser på klokken, og hva stopper utenfor døren?? Jo en budbil. Den hyggelig mannen kommer inn med fem langstilkede roser, og spør etter XXXXX, min kollega lyser opp... Det var fra hennes kjære. OG ikke nok med blomster.

På kortet står det navnet på et hotell her i byen, samt et rom nr.

Er det MULIG????tenker jeg.

De har hatt litt problemer den siste tiden, og dette var da utrolig søtt gjort. ALDRI har noen noen gang gjort noe sånt for meg.

Gleder meg på hennes vegne altå, og gleder meg til mandag så jeg kan høre hvordan det var.

*hmfrrrrr*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79857-fy-s%C3%B8ren-n%C3%A5-ble-jeg-misunnelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke slike arrangementer en gang i året som holder to personer sammen, det er det som skjer i hverdagen. Jeg er ikke misunnelig på henne i allefall.

DET skjønte faktisk jeg også.

Og det var heller ikke det som var poenget at de har hatt problemer, det ikke snakk om alvorlig greier.

Lenge leve positiviteten!!!!!

Gjest rompetrollet

Det er ikke slike arrangementer en gang i året som holder to personer sammen, det er det som skjer i hverdagen. Jeg er ikke misunnelig på henne i allefall.

hver gang jeg leser dine svar, så er du så himla sur jo! OG nebbete og prippen. Hva ER det med deg da? Få agurken ut av rompa og hiv på en smiley på svarene dine en gang i blandt da! Du dør ikke av å le litt!

Annonse

Carisma1365380365

Så morsomt for henne da! Åh, sånt er så romantisk. Jeg har alltid hatt en drøm om å bli vartet opp på en slik måte. Har selvfølgelig lyst å gjøre noe spesielt for min fremtidige partner også da... Kanksje fly en weekend til Paris eller Barcelona og bare pleie kjærligheten? *drømme*

Gjett hva de to gjør på et hotell nede i byen nå da... Og her sitter jeg på DOL!! Eh, no affence Dollere... :)

hver gang jeg leser dine svar, så er du så himla sur jo! OG nebbete og prippen. Hva ER det med deg da? Få agurken ut av rompa og hiv på en smiley på svarene dine en gang i blandt da! Du dør ikke av å le litt!

Jeg tar ikke i mot råd fra anonyme dol'ere. :-)

Det er aldri enkelte, isolerte ting som holder folk sammen. Men slike ting som dette er gjerne med på å gi en liten vitamin innsprøytning til et forhold.

"...................."

Gjest klamydia

Nei du ville vel tenkt på pengene det kostet og blitt sur(ere).

Lær deg å nyte livet litt jente!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...