Gå til innhold

Hva liker du best ved partneren din? (u/t)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zelig

16

• naiv

4

• SierDuDet

2

• Anki

2

Mest aktive i denne tråden

Intelligent og klok, forstår det meste, en sjeldent god samtalepartner, snill, og ikke minst stilig, pen og sexy!;-) Også har hu så kul stil. Liker den:-) Men det jeg liker aller best er nok likavæl det med at hu er en så god samtalepartner.

Drømmedame!:-)

Lottemor1365380387

Intelligent og klok, forstår det meste, en sjeldent god samtalepartner, snill, og ikke minst stilig, pen og sexy!;-) Også har hu så kul stil. Liker den:-) Men det jeg liker aller best er nok likavæl det med at hu er en så god samtalepartner.

Drømmedame!:-)

Så koselig sagt av deg musikern:)

Håper partneren din leser det og du er like flink å si det til henne også:)

Annonse

Annonse

Gjest mislykket

Hans rolige måte å være på, at han er så utrolig snill, måten han behandler min sønn (og meg) på, sexen med han ( ;) ) og at han valgte å gifte seg med meg :) *heldig*

...nesten poetisk. Iallfall veldig fint å høre at det fin skvinner som verdsetter slike kvaliteter.

----

M.

...aner vi en liten kontradiskjon? *s*

Eller kanskje det er det som er så fascinerende?

M.

Ja. Jeg kan dytte der det trenges å dytte. Han kan bremse der det trenges å ta det litt roligere. Går bra det :-)

Hvorfor bruker du så mange fremmedord? Er det for å skape en distanse til andre?

Gjest mislykket

Ja. Jeg kan dytte der det trenges å dytte. Han kan bremse der det trenges å ta det litt roligere. Går bra det :-)

Hvorfor bruker du så mange fremmedord? Er det for å skape en distanse til andre?

...jeg bruker ord som er kjente og kjære for meg. At de er fremmede for deg, er det vanskelig for meg å vite.

M.

Gjest mislykket

Det må være litt av en omgangskrets du har :-)

...det er vanlig i en kommunikativ situasjon å lete etter relevans i det som blir meddelt. Men hvordan du klarer å nå din slutning basert på det jeg har sagt, forblir en gåte for meg.

Men kanskje du ønsker å fremstå som litt enigmatisk?

M.

...det er vanlig i en kommunikativ situasjon å lete etter relevans i det som blir meddelt. Men hvordan du klarer å nå din slutning basert på det jeg har sagt, forblir en gåte for meg.

Men kanskje du ønsker å fremstå som litt enigmatisk?

M.

Jeg skal gladelig gi deg seieren i vår lille disputt. Jeg vet du har vært noget opprørt over motstand du har møtt her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...