Gå til innhold

Hva liker du best ved partneren din? (u/t)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zelig

16

• naiv

4

• SierDuDet

2

• Anki

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest mislykket

Trenger ikke så mye medlidenhet, jeg.

Men jeg har full forståelse for at du gjør det.

...at du ikke er klar over at du trenger medlidenhet er jo i seg selv grunn nok til virkelig å ha medlidenhet med deg. Vennligsinnethet, altså.

Håper folk er snill mot deg!

M.

...at du ikke er klar over at du trenger medlidenhet er jo i seg selv grunn nok til virkelig å ha medlidenhet med deg. Vennligsinnethet, altså.

Håper folk er snill mot deg!

M.

Medlidenhet er også synonymt med overbærenhet -jeg håper folk er overbærende med deg.

Annonse

Gjest mislykket

Medlidenhet er også synonymt med overbærenhet -jeg håper folk er overbærende med deg.

...det gjør jeg oxo. I det hele tatt tror jeg vi alle bør være mer overbærende med hverandre. Skulle vi hver gang du skriver noe tillegge deg en rekke negative egenskaper, ville det bli svært utrivelig for deg (og oss andre) her.

Nei - la oss skille person og sak. Håper du kan være enig i dette.

M.

...det gjør jeg oxo. I det hele tatt tror jeg vi alle bør være mer overbærende med hverandre. Skulle vi hver gang du skriver noe tillegge deg en rekke negative egenskaper, ville det bli svært utrivelig for deg (og oss andre) her.

Nei - la oss skille person og sak. Håper du kan være enig i dette.

M.

Skille person og sak? Ja, det er da en selvfølge.

Det er bare det at hos enkelte så skinner personligheten klarere gjennom i innleggene enn hos andre.

Gjest mislykket

Skille person og sak? Ja, det er da en selvfølge.

Det er bare det at hos enkelte så skinner personligheten klarere gjennom i innleggene enn hos andre.

Dette er tvilsomt. Problemet er heller at du - og kanskje noen andre - har såpass store problemer at du (dere) ikke klarer å unngå å lese visse personlighetstrekk INN I teksten.

Dette er eisegese av verste slag.

Mitt råd er at du forsøker å la være med det, og heller konsentrerer deg om å diskutere sak.

Da blir det mye bedre her på DOL. Også for deg...

M.

Dette er tvilsomt. Problemet er heller at du - og kanskje noen andre - har såpass store problemer at du (dere) ikke klarer å unngå å lese visse personlighetstrekk INN I teksten.

Dette er eisegese av verste slag.

Mitt råd er at du forsøker å la være med det, og heller konsentrerer deg om å diskutere sak.

Da blir det mye bedre her på DOL. Også for deg...

M.

Nå må du for all del ikke glemme at det er du som er kongen av Problemer.

Så takk for omtanken, men jeg har det helt fint her på DOL, jeg.

Gjest mislykket

Nå må du for all del ikke glemme at det er du som er kongen av Problemer.

Så takk for omtanken, men jeg har det helt fint her på DOL, jeg.

...har du? Håper jo det, da. Selv om det ikke alltid kan virke slik. Men husk at det hjelper lite å fornekte problemene. Ville bare ha sagt det. Så håper jeg at du ellers får den hjelpen du trenger.

Gla' i deg!

M.

Annonse

...har du? Håper jo det, da. Selv om det ikke alltid kan virke slik. Men husk at det hjelper lite å fornekte problemene. Ville bare ha sagt det. Så håper jeg at du ellers får den hjelpen du trenger.

Gla' i deg!

M.

Her tror jeg vi er borti det vante problemet -at du ikke klarer å unngå å lese visse personlighetstrekk INN I teksten. For å bruke dine egne ord.

Er det noen åpenbare problemer du mener at jeg har så ikke vær redd for å dele dem med meg. Jeg er litt i manko på problemer for tiden.

Gjest mislykket

Her tror jeg vi er borti det vante problemet -at du ikke klarer å unngå å lese visse personlighetstrekk INN I teksten. For å bruke dine egne ord.

Er det noen åpenbare problemer du mener at jeg har så ikke vær redd for å dele dem med meg. Jeg er litt i manko på problemer for tiden.

De fleste mennesker har problemer - de kan fortone seg som små eller store. Et klokt menneske har sagt at jo mindre sensitiv et menneske har, jo mindre problemer har hun/han... og det er noe sant i det.

Jeg synes det er merkelig at du så frenetisk forsøker å benekte at du har problemer. Men jeg overlater dette til sakkyndige å avgjøre. Jeg forbeholder meg likevel retten til å håpe at du får den hjelp du måtte trenge.

M.

De fleste mennesker har problemer - de kan fortone seg som små eller store. Et klokt menneske har sagt at jo mindre sensitiv et menneske har, jo mindre problemer har hun/han... og det er noe sant i det.

Jeg synes det er merkelig at du så frenetisk forsøker å benekte at du har problemer. Men jeg overlater dette til sakkyndige å avgjøre. Jeg forbeholder meg likevel retten til å håpe at du får den hjelp du måtte trenge.

M.

Takk for omtanken, jeg kan forsikre deg om at jeg er sensitiv nok til å oppfatte når jeg har eller ikke har problemer.

Mine problemer kan uansett ikke sammenliknes med dine.

Gjest mislykket

Takk for omtanken, jeg kan forsikre deg om at jeg er sensitiv nok til å oppfatte når jeg har eller ikke har problemer.

Mine problemer kan uansett ikke sammenliknes med dine.

...nei, alle problemfelt er jo usammenlignbare - grunnet for mange individuelle faktorer.

Håper du ikke tappert forsøker å dekke over problemene dine.

M.

...nei, alle problemfelt er jo usammenlignbare - grunnet for mange individuelle faktorer.

Håper du ikke tappert forsøker å dekke over problemene dine.

M.

Det er morsomt hvordan du får det til å bli et problem det å ikke ha noe problem -ikke rart at DU har problemer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...