Gjest mislykket Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Det er morsomt hvordan du får det til å bli et problem det å ikke ha noe problem -ikke rart at DU har problemer. ...kanskje vi skal sette punktum? Det virker på meg som om jeg har truffet et svært så ømt punkt hos deg. Og det var virkelig ikke meningen. Jeg har åpenhjertig fortalt om mine problemer. Håper du kan forholde deg til det, uten å angripe meg som person. Jeg vil jo bare ditt beste! M. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79863-hva-liker-du-best-ved-partneren-din-ut/page/3/#findComment-418684 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Han er omsorgsfull, inkluderende, intelligent, leken, nysgjerrig på livet , generøs, til å stole på og utrolig snill. Han er bestevennen min. Vi snakker så godt sammen. Dessuten er han morsom:-) Han får meg til å le støtt og stadig. Han har masser av selvironi og kan le seg fillete av seg selv. Ja, og så har han en kølle på 31,5 cm som han virkelig vet å bruke;-) Drømmetypen:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79863-hva-liker-du-best-ved-partneren-din-ut/page/3/#findComment-418686 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 ...kanskje vi skal sette punktum? Det virker på meg som om jeg har truffet et svært så ømt punkt hos deg. Og det var virkelig ikke meningen. Jeg har åpenhjertig fortalt om mine problemer. Håper du kan forholde deg til det, uten å angripe meg som person. Jeg vil jo bare ditt beste! M. Det er vel snarere et ømt punkt hos deg at andre mennesker klarer å glede seg over livet. Jeg antar at det har noe med sensitivitet å gjøre. Og å se lenger enn sin egen nesetipp. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79863-hva-liker-du-best-ved-partneren-din-ut/page/3/#findComment-418701 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 *Ler* Tar det av snart hos deg eller? Det var der vi skulle vøri ikveld, tror jeg Nå skal jeg se Fleksnes, og så skal jeg på forspiel. Ja, dere skulle vært her 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79863-hva-liker-du-best-ved-partneren-din-ut/page/3/#findComment-418742 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Nå skal jeg se Fleksnes, og så skal jeg på forspiel. Ja, dere skulle vært her Jepp det skulle vi! Ha en super kveld da. Skulle ønske jeg var i Oslo nå, ja. Kos deg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79863-hva-liker-du-best-ved-partneren-din-ut/page/3/#findComment-418756 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mislykket Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Det er vel snarere et ømt punkt hos deg at andre mennesker klarer å glede seg over livet. Jeg antar at det har noe med sensitivitet å gjøre. Og å se lenger enn sin egen nesetipp. Som tidligere sagt - av dine svar må man slutte at dette er et ganske så ømtåelig tema for deg. Du virker ikke villig til å innrømme at du har problemer. De fleste mennesker har iallfall problemer - stort og smått. Ikke minst DOL kan være indikator på det. Jeg vet ikke om du føler skam mht. til dine åroblemer eller ikke. Men vit iallfall at ingen trenger å se ned på deg. Selv om du skulle ha en del å slite med, gjør ikke det deg mindre verdt. Stå på! M. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79863-hva-liker-du-best-ved-partneren-din-ut/page/3/#findComment-418909 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juana Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 At han er høy og mørk,har nydelige blå øyner, er sexy,at han har flott kroppsholdning, at han alltid er høflig mot folk. Men mest av alt så elsker jeg hans evne til å vise hvor mye omtanke og kjærlighet han føler for meg. at han ønsker det beste for meg, og at han viser hvor mye han setter pris på det jeg gjør for ham. At han er en ryddig og renslig mann. At han har en bra jobb hvor han kan fortsette å utvikle seg. At han er glad i å reise. At han er hjemmekjær. At han aldri noen gang har hatt det så bra, som han har hatt det, etter at han traff meg.(Det samme gjelder for meg ) At han ønsker å tilbringe resten av livet sammen med meg. At han aldri kjefter, eller kritiserer meg ,når jeg har gjort noe galt. At han er hjelpsom og lærer meg det han kan. At han vekker meg med kaffe og kos hver dag(2 1/2 år nå). At han ringer fra jobb hver dag, og gir beskjed om når han kommer hjem. At han har en flott familie, og hyggelige venner. At han blir godt likt av de fleste som møter ham. At han er intelligent. At han er flink til å lage mat. At han er økonomisk og har svært god lønn. At han lukter og smaker godt. At han elsker å klemme på meg. At han tar hensyn. AT HAN ER MANNEN I MITT LIV ! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79863-hva-liker-du-best-ved-partneren-din-ut/page/3/#findComment-419226 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Som tidligere sagt - av dine svar må man slutte at dette er et ganske så ømtåelig tema for deg. Du virker ikke villig til å innrømme at du har problemer. De fleste mennesker har iallfall problemer - stort og smått. Ikke minst DOL kan være indikator på det. Jeg vet ikke om du føler skam mht. til dine åroblemer eller ikke. Men vit iallfall at ingen trenger å se ned på deg. Selv om du skulle ha en del å slite med, gjør ikke det deg mindre verdt. Stå på! M. Du skal jo ha takk for at du forsøker å avdekke mine ubevisste konflikter. Pussige midler du bruker, dog. Prøv å gjøre noe med dine egne problemer du, istedetfor å sitte og sulle bort tiden din på DOL. Du ber om at folk ikke skal karakterisere deg på grunnlag av det tøvet som tyter ut av deg -beklager, men det er for vanskelig! Så du får bare holde deg unna meg, da vet du. Det er ikke verre enn det. Det er ikke mitt problem om du blir såret av at folk tar deg for å være psykopat. Du skriver nemlig presis som en. Beklager, men din underholdningsverdi har gått ut på dato for lengst. Finn på noe annet snart, ok? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79863-hva-liker-du-best-ved-partneren-din-ut/page/3/#findComment-419438 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mislykket Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Du skal jo ha takk for at du forsøker å avdekke mine ubevisste konflikter. Pussige midler du bruker, dog. Prøv å gjøre noe med dine egne problemer du, istedetfor å sitte og sulle bort tiden din på DOL. Du ber om at folk ikke skal karakterisere deg på grunnlag av det tøvet som tyter ut av deg -beklager, men det er for vanskelig! Så du får bare holde deg unna meg, da vet du. Det er ikke verre enn det. Det er ikke mitt problem om du blir såret av at folk tar deg for å være psykopat. Du skriver nemlig presis som en. Beklager, men din underholdningsverdi har gått ut på dato for lengst. Finn på noe annet snart, ok? Du skal være meget forsiktig med å karaktereisere meg som psykopat. Du vet sikkert at WebMaster undertiden ser igjennom innlegg. Og jeg tror ikke den slags sprogbruk er ønskelig - iallfall ikke for oss som ønsker at DOL skal være et seriøst samtaleforum. Jeg registrerer at du ikke aksepterer andres meninger - og at du fremstår med frenetiske angrep på min person. Trist. Men du er tilgitt... *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79863-hva-liker-du-best-ved-partneren-din-ut/page/3/#findComment-419448 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Du skal være meget forsiktig med å karaktereisere meg som psykopat. Du vet sikkert at WebMaster undertiden ser igjennom innlegg. Og jeg tror ikke den slags sprogbruk er ønskelig - iallfall ikke for oss som ønsker at DOL skal være et seriøst samtaleforum. Jeg registrerer at du ikke aksepterer andres meninger - og at du fremstår med frenetiske angrep på min person. Trist. Men du er tilgitt... *klem* Det var vel igrunn du som begynte å ta opp mine "såpass store problemer". Du bør vel ikke komme med personkarakteristikker når du ikke tåler å få det tilbake, det er noe uforsiktig av deg. Et lite tips: Gjør et bittelite forsøk på å legge vekk dine totalt usympatiske trekk om du ønsker å bidra i seriøse diskusjoner heretter. Det er nemlig helt umulig å ta deg seriøst, skjønner du. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79863-hva-liker-du-best-ved-partneren-din-ut/page/3/#findComment-419456 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mislykket Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Det var vel igrunn du som begynte å ta opp mine "såpass store problemer". Du bør vel ikke komme med personkarakteristikker når du ikke tåler å få det tilbake, det er noe uforsiktig av deg. Et lite tips: Gjør et bittelite forsøk på å legge vekk dine totalt usympatiske trekk om du ønsker å bidra i seriøse diskusjoner heretter. Det er nemlig helt umulig å ta deg seriøst, skjønner du. Det er nok av innsendere her som er i stand til å skille person fra sak, og dermed ta mine innlegg seriøst. Jeg har bare skissert muligheten for at du har problemer - og på bakgrunn av det ønsket deg "god bedring". Jeg går ut fra at du ikke vil se noe galt i å ha problemer. De fleste som skriver her på DOL henvender seg til oss med et eller flere problemer. Jeg synes det er rett og rimelig at disse blir møtt med forståelse. Og ikke hån eller spott. At du på noen som helst måte skal være fornærmet bare fordi jeg antok at du - som vel alle mennesker - har et og annet problem å hanskes med, får være din sak. Det sier vel i så fall mer om ditt syn på "det å ha problemer". For meg er det helt uproblematisk om du har problemer - jeg ser ikke ned på deg på grunn av det. Men jeg håper at du i fremtiden kan forsøke å skille mellom person og sak. Det tror jeg også du vil vinne en hel del på. Lykke til! M. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79863-hva-liker-du-best-ved-partneren-din-ut/page/3/#findComment-419477 Del på andre sider Flere delingsvalg…
era Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Hans avslappede væremåte og lune humor. At han finnes og at vi har hele den fantastiske tia der vi blir kjent, forelska ,puler som kaniner osv. forann oss (På minus sia må jeg si at han er en treig faen og bør få den jævla hvite hesten sin i gir) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79863-hva-liker-du-best-ved-partneren-din-ut/page/3/#findComment-419492 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Det er nok av innsendere her som er i stand til å skille person fra sak, og dermed ta mine innlegg seriøst. Jeg har bare skissert muligheten for at du har problemer - og på bakgrunn av det ønsket deg "god bedring". Jeg går ut fra at du ikke vil se noe galt i å ha problemer. De fleste som skriver her på DOL henvender seg til oss med et eller flere problemer. Jeg synes det er rett og rimelig at disse blir møtt med forståelse. Og ikke hån eller spott. At du på noen som helst måte skal være fornærmet bare fordi jeg antok at du - som vel alle mennesker - har et og annet problem å hanskes med, får være din sak. Det sier vel i så fall mer om ditt syn på "det å ha problemer". For meg er det helt uproblematisk om du har problemer - jeg ser ikke ned på deg på grunn av det. Men jeg håper at du i fremtiden kan forsøke å skille mellom person og sak. Det tror jeg også du vil vinne en hel del på. Lykke til! M. Det er nesten morsomt, men dessverre aller mest tragisk, hvor irriterende noen mennesker klarer å være. For siste gang: Om jeg har eller ikke har problemer er ikke noe tema jeg ønsker kommentarer på fra deg. Hvis det er noe jeg ønsker råd om så spør jeg. Utgangspunktet for frekkhetene dine i denne tråden var å antyde at min mann må ha en god porsjon medLIDENhet for å være sammen med meg. Jeg tror ikke at noen, ikke engang du, er så tett i pappen at du forventer at folk skal ta det som en hyggelig melding. Da bør du i så fall utvide ordforrådet ditt noe, så slipper du jo også problemet du har med å stadig måtte ty til fremmedord. Den andre frekkheten din var å si at jeg ikke skiller person og sak. Et meningsløst utsagn forøvrig -da man aldri har en sak alene, man har folk som uttaler seg om en sak. Jeg kom forøvrig med kommentarer til din oppførsel mot meg i denne tråden, ikke til noen andre innlegg du har skrevet. Så sier du at jeg har problemer, store problemer, til og med. Den neste frekkheten din var at du sa at jeg fornekter problemene mine. Så blander du inn sensitivitet, eller rettere sagt min manglende sensitivitet som en grunn til at jeg ikke oppfatter mine egne problemer. Så kommer det en masse svada om at du har kommet borti mitt ømme punkt og at du overlater dette til sakkyndige. Ærlig talt, kan du snart holde deg vekk fra meg? Jeg har bedt deg gang på gang om ikke å svare på innlegg jeg skriver, noe du ikke respekterer. Hva vet vel du om meg og mitt -uten at du har begått din kardinalsynd om å ikke lese ting INN I teksten, som du så fint sier? Og hva vet vel du om hva jeg har eller ikke har av problemer, og hva mine grunner er for å si at jeg anser meg som problemfri? Et minimum av respekt for andre mennesker må man vise, om man skal vente respekt tilbake. Såvidt jeg kan se utfra innleggene dine så bør de fleste mennesker holde seg langt unna deg, og det forstår jeg det som at de gjør også. Du bør spørre deg selv om den egentlige grunnen til det. Og ikke danne deg store teorier basert på dine egne forsvarsmekanismer. Et godt råd, ment kun til ditt eget beste. Håper du får hjelp av de beste fagfolk på området. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79863-hva-liker-du-best-ved-partneren-din-ut/page/3/#findComment-419564 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juana Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Det er nesten morsomt, men dessverre aller mest tragisk, hvor irriterende noen mennesker klarer å være. For siste gang: Om jeg har eller ikke har problemer er ikke noe tema jeg ønsker kommentarer på fra deg. Hvis det er noe jeg ønsker råd om så spør jeg. Utgangspunktet for frekkhetene dine i denne tråden var å antyde at min mann må ha en god porsjon medLIDENhet for å være sammen med meg. Jeg tror ikke at noen, ikke engang du, er så tett i pappen at du forventer at folk skal ta det som en hyggelig melding. Da bør du i så fall utvide ordforrådet ditt noe, så slipper du jo også problemet du har med å stadig måtte ty til fremmedord. Den andre frekkheten din var å si at jeg ikke skiller person og sak. Et meningsløst utsagn forøvrig -da man aldri har en sak alene, man har folk som uttaler seg om en sak. Jeg kom forøvrig med kommentarer til din oppførsel mot meg i denne tråden, ikke til noen andre innlegg du har skrevet. Så sier du at jeg har problemer, store problemer, til og med. Den neste frekkheten din var at du sa at jeg fornekter problemene mine. Så blander du inn sensitivitet, eller rettere sagt min manglende sensitivitet som en grunn til at jeg ikke oppfatter mine egne problemer. Så kommer det en masse svada om at du har kommet borti mitt ømme punkt og at du overlater dette til sakkyndige. Ærlig talt, kan du snart holde deg vekk fra meg? Jeg har bedt deg gang på gang om ikke å svare på innlegg jeg skriver, noe du ikke respekterer. Hva vet vel du om meg og mitt -uten at du har begått din kardinalsynd om å ikke lese ting INN I teksten, som du så fint sier? Og hva vet vel du om hva jeg har eller ikke har av problemer, og hva mine grunner er for å si at jeg anser meg som problemfri? Et minimum av respekt for andre mennesker må man vise, om man skal vente respekt tilbake. Såvidt jeg kan se utfra innleggene dine så bør de fleste mennesker holde seg langt unna deg, og det forstår jeg det som at de gjør også. Du bør spørre deg selv om den egentlige grunnen til det. Og ikke danne deg store teorier basert på dine egne forsvarsmekanismer. Et godt råd, ment kun til ditt eget beste. Håper du får hjelp av de beste fagfolk på området. Hvorfor ikke la være å svare på slike innlegg ? Dere er begge to like flinke til å fortelle hverandre om hvordan dere oppfatter hverandre...... Er det så viktig å få det siste ordet, å vinne dialogen, for jeg oppfatter denne dialogen som en KAMP mellom dere.(beklager at jeg blander meg inn) Tips : Svar en gang om du må, men deretter overser du slike krasse innlegg, og dermed sparer du deg selv og andre for irritasjon. :) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79863-hva-liker-du-best-ved-partneren-din-ut/page/3/#findComment-419647 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mislykket Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Det er nesten morsomt, men dessverre aller mest tragisk, hvor irriterende noen mennesker klarer å være. For siste gang: Om jeg har eller ikke har problemer er ikke noe tema jeg ønsker kommentarer på fra deg. Hvis det er noe jeg ønsker råd om så spør jeg. Utgangspunktet for frekkhetene dine i denne tråden var å antyde at min mann må ha en god porsjon medLIDENhet for å være sammen med meg. Jeg tror ikke at noen, ikke engang du, er så tett i pappen at du forventer at folk skal ta det som en hyggelig melding. Da bør du i så fall utvide ordforrådet ditt noe, så slipper du jo også problemet du har med å stadig måtte ty til fremmedord. Den andre frekkheten din var å si at jeg ikke skiller person og sak. Et meningsløst utsagn forøvrig -da man aldri har en sak alene, man har folk som uttaler seg om en sak. Jeg kom forøvrig med kommentarer til din oppførsel mot meg i denne tråden, ikke til noen andre innlegg du har skrevet. Så sier du at jeg har problemer, store problemer, til og med. Den neste frekkheten din var at du sa at jeg fornekter problemene mine. Så blander du inn sensitivitet, eller rettere sagt min manglende sensitivitet som en grunn til at jeg ikke oppfatter mine egne problemer. Så kommer det en masse svada om at du har kommet borti mitt ømme punkt og at du overlater dette til sakkyndige. Ærlig talt, kan du snart holde deg vekk fra meg? Jeg har bedt deg gang på gang om ikke å svare på innlegg jeg skriver, noe du ikke respekterer. Hva vet vel du om meg og mitt -uten at du har begått din kardinalsynd om å ikke lese ting INN I teksten, som du så fint sier? Og hva vet vel du om hva jeg har eller ikke har av problemer, og hva mine grunner er for å si at jeg anser meg som problemfri? Et minimum av respekt for andre mennesker må man vise, om man skal vente respekt tilbake. Såvidt jeg kan se utfra innleggene dine så bør de fleste mennesker holde seg langt unna deg, og det forstår jeg det som at de gjør også. Du bør spørre deg selv om den egentlige grunnen til det. Og ikke danne deg store teorier basert på dine egne forsvarsmekanismer. Et godt råd, ment kun til ditt eget beste. Håper du får hjelp av de beste fagfolk på området. Det er interessant at du nærmest forlanger at jeg ikke skal besvare dine petitesser (som efterhvert begynner å ligne små essays) mens du selv til stadighet tillegger meg motiver jeg ikke har. Deg om det. Men hvorom allting er. Jeg registrerer at du mener det er meningsløst å skille person fra sak. Her er du iallfall ærlig og spiller med åpne kort: noen saklig debatt kan vi ikke forvente fra deg. Jeg minner forøvrig om Habermas og rent allmenn kutyme omkring retningslinjer for å føre en saklig debatt. Siden du efter eget utsagn finner et skille mellom sak og person "meningsløst", må vi andre forholde oss til det. Det er trist å høre at jeg har "irritert" deg med mine små meldinger. Alle har vært skrevet i beste mening og med tanke på ditt beste. Jeg registrerer at du vil ha deg frabedt en slik omsorg. Som ellers skal det mye til å påtvinge noen omsorg, så jeg vil ikke føre dette noe videre. Jeg tror i det hele tatt at dine innlegg får tale for seg selv. DOL er meg bekjent et anonymt forum. Da blir det vanskelig å forholde seg til person. Jeg håper du efterhvert kommer deg fra "irritasjonen" og satser på at du kan komme meg imøte iallfall på ett punkt: nemlig å legge denne "stumpefeiden" død. Om du absolutt vil ha siste ord, er det greit for meg. Mitt anliggende har kun vært å forsøke å møte deg der du er - i din "livsverden". Det har ikke vært lett, men jeg har forsøkt. ...men jeg tror alle kan set at dette utvikler seg i feil retning. Innleggene dine virker så såre. Det beklager jeg. Og skal la deg være i fred. Om du ikke vil ha medlidenhet fra andre, så synes jeg du fortjener det. Inntil det motsatte er bevist har jeg tro på at det fins mye godt i deg. Ikke la meg forhindre deg i å vise det - også her på DOL. Klem! M. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79863-hva-liker-du-best-ved-partneren-din-ut/page/3/#findComment-419835 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mislykket Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Hvorfor ikke la være å svare på slike innlegg ? Dere er begge to like flinke til å fortelle hverandre om hvordan dere oppfatter hverandre...... Er det så viktig å få det siste ordet, å vinne dialogen, for jeg oppfatter denne dialogen som en KAMP mellom dere.(beklager at jeg blander meg inn) Tips : Svar en gang om du må, men deretter overser du slike krasse innlegg, og dermed sparer du deg selv og andre for irritasjon. :) Jeg går ut fra at dette innegget til meg. Joda. Personen kan godt få "siste ord"... *s* M. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79863-hva-liker-du-best-ved-partneren-din-ut/page/3/#findComment-419838 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Det er interessant at du nærmest forlanger at jeg ikke skal besvare dine petitesser (som efterhvert begynner å ligne små essays) mens du selv til stadighet tillegger meg motiver jeg ikke har. Deg om det. Men hvorom allting er. Jeg registrerer at du mener det er meningsløst å skille person fra sak. Her er du iallfall ærlig og spiller med åpne kort: noen saklig debatt kan vi ikke forvente fra deg. Jeg minner forøvrig om Habermas og rent allmenn kutyme omkring retningslinjer for å føre en saklig debatt. Siden du efter eget utsagn finner et skille mellom sak og person "meningsløst", må vi andre forholde oss til det. Det er trist å høre at jeg har "irritert" deg med mine små meldinger. Alle har vært skrevet i beste mening og med tanke på ditt beste. Jeg registrerer at du vil ha deg frabedt en slik omsorg. Som ellers skal det mye til å påtvinge noen omsorg, så jeg vil ikke føre dette noe videre. Jeg tror i det hele tatt at dine innlegg får tale for seg selv. DOL er meg bekjent et anonymt forum. Da blir det vanskelig å forholde seg til person. Jeg håper du efterhvert kommer deg fra "irritasjonen" og satser på at du kan komme meg imøte iallfall på ett punkt: nemlig å legge denne "stumpefeiden" død. Om du absolutt vil ha siste ord, er det greit for meg. Mitt anliggende har kun vært å forsøke å møte deg der du er - i din "livsverden". Det har ikke vært lett, men jeg har forsøkt. ...men jeg tror alle kan set at dette utvikler seg i feil retning. Innleggene dine virker så såre. Det beklager jeg. Og skal la deg være i fred. Om du ikke vil ha medlidenhet fra andre, så synes jeg du fortjener det. Inntil det motsatte er bevist har jeg tro på at det fins mye godt i deg. Ikke la meg forhindre deg i å vise det - også her på DOL. Klem! M. Det var da voldsomt Å tillegge andre motiver de ikke har er vel snarere din ekspertise. Slutt å forpeste trådene med åndssvak-humor er du snill. Det er ikke morsomt for oss andre skjønner du. Ønsker deg selvfølgelig kun det beste! *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79863-hva-liker-du-best-ved-partneren-din-ut/page/3/#findComment-420057 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSophie Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Et 1/4 skråblikk på samlivsforum og jeg vil si det slik at det beste med min partner er at han er ikke eksisterende. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79863-hva-liker-du-best-ved-partneren-din-ut/page/3/#findComment-420079 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Hvorfor ikke la være å svare på slike innlegg ? Dere er begge to like flinke til å fortelle hverandre om hvordan dere oppfatter hverandre...... Er det så viktig å få det siste ordet, å vinne dialogen, for jeg oppfatter denne dialogen som en KAMP mellom dere.(beklager at jeg blander meg inn) Tips : Svar en gang om du må, men deretter overser du slike krasse innlegg, og dermed sparer du deg selv og andre for irritasjon. :) Ja, neste gang vedkommende kommer med sine nedlatende innlegg så skal jeg bare heve meg over det. Det er bare ikke alltid man er i humør til det. Men så er jo fyren klin sprø da, så man får jo en viss fascinasjon for ham. Som et artig psykologisk kasus. Å være så totalt umulig å like MÅ jo ikke nødvendigivs være en påtatt rolle, selv om de fleste her tror det. Men OK, jeg tror jeg gjør meg selv en stor tjeneste ved å bare overse ham slik jeg har gjort frem til denne tråden. Om han bare kan respektere meg tilbake, så 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79863-hva-liker-du-best-ved-partneren-din-ut/page/3/#findComment-420088 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.