Gå til innhold

Oioi - FOR en mann!

Anbefalte innlegg

Gjest mislykket
Skrevet

*fnis* Litt av en smak du har.

...ja, ikke sant - *kniiiiis*

Skrevet

Hadde jeg våkna opp med han, så hadde jeg sykla en tur til psykologen.

Skrevet

Avlagte tegneseriefigurer gjorde vi oss ferdig med å drømme om for sånn ca 25 år siden, og da var det Sølvpilen som var den store helten.

Skrevet

Hadde jeg våkna opp med han, så hadde jeg sykla en tur til psykologen.

Får je' sitta på da??...

Skrevet

Får je' sitta på da??...

Ja selvfølgelig. Ta bare med deg familien din også - jeg har en såkalt kombi-multi-roller-bike turbo sykkel med dobbel frekvensinnsprøytning. Det går fint som faen.

Skrevet

Ja selvfølgelig. Ta bare med deg familien din også - jeg har en såkalt kombi-multi-roller-bike turbo sykkel med dobbel frekvensinnsprøytning. Det går fint som faen.

Ok..flott

Spennende å se om fyren er her da jeg våkner en dag...*gliser*

Gjest mislykket
Skrevet

Er du dame?

Nei... absolutt ikke. Hvordan det?

M.

Gjest mislykket
Skrevet

Mannfolk kniser ikke.

...ikke? Mulig det. Men skrive "knis" kan alle som ikke er analfabet.

M.

Skrevet

...ikke? Mulig det. Men skrive "knis" kan alle som ikke er analfabet.

M.

Du får knise i vei da, ditt mannfolk ;-)

Skrevet

Nei... absolutt ikke. Hvordan det?

M.

Fordi du svarte "ja, ikke sant" på nannas "for en smak du har" akkurat som om det var du som hadde lagt inn hovedinnlegget under annet nick.

Også kniste du.

Derfor :o)

Gjest mislykket
Skrevet

Fordi du svarte "ja, ikke sant" på nannas "for en smak du har" akkurat som om det var du som hadde lagt inn hovedinnlegget under annet nick.

Også kniste du.

Derfor :o)

Vel... jeg tror hverken et "knis" eller det å svare på et innlegg kvalifiserer for å bli identifisert som "kvinne".

Ja, ja... *s*

Skrevet

Vel... jeg tror hverken et "knis" eller det å svare på et innlegg kvalifiserer for å bli identifisert som "kvinne".

Ja, ja... *s*

Men det er da lov å Spørre..

Ja, ja...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...