Gå til innhold

Jeg har ikke akkurat noen klisterhjerne...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jag oxo pusen.... festelig i natt??

Tja... var ok. Du da?

Sneik meg unna nachpiel. Gadd ikke. Bare intriger. To tidligere elskerinner på nachpielet, og ingen av dem var veldig fornøyde med forslaget mitt om trekant, så det var like greit å skjønne hvor landet lå og gå hjem :)

Tja... var ok. Du da?

Sneik meg unna nachpiel. Gadd ikke. Bare intriger. To tidligere elskerinner på nachpielet, og ingen av dem var veldig fornøyde med forslaget mitt om trekant, så det var like greit å skjønne hvor landet lå og gå hjem :)

æsj du er kjiip da... trodde du var mer overbevisende enn som så.....jeg mener en trekant er det minste du skulle ha klart i natt.....!!har det ikke vært for at senga mi er full skulle jeg ha.....ja..akkurat...;)

æsj du er kjiip da... trodde du var mer overbevisende enn som så.....jeg mener en trekant er det minste du skulle ha klart i natt.....!!har det ikke vært for at senga mi er full skulle jeg ha.....ja..akkurat...;)

Problemet er at det var 2 nachpiel. De var på hver sitt, og jeg ville ærlig talt ikke ha sex med noen av dem uansett...

Men venninna til hun ene er deilig, men hun sier at hun må holde seg laaaaaaaaaaangt unna meg pga romvenninna... forstår jo det på en måte, men ikke på den andre måten :)

Problemet er at det var 2 nachpiel. De var på hver sitt, og jeg ville ærlig talt ikke ha sex med noen av dem uansett...

Men venninna til hun ene er deilig, men hun sier at hun må holde seg laaaaaaaaaaangt unna meg pga romvenninna... forstår jo det på en måte, men ikke på den andre måten :)

Æsj du er ikke nødt til å være så jævla diplomatisk hele tiden...jeg mener...fett er fett om det sitter på en orm...fniiis..!!

*full*

Annonse

He he rosa?? jeg foretrekker deg....øhhh purple..ja??

purple bæibi u so luvly.. he he tyde den som kan..

Jeg vet ikke hvordan det skal tydes, men jeg gjetter på at svaret mitt bør være:

Ja, jeg vil ha sex med deg også. Sett deg på flyet NÅ! :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...