Carlina Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Brus til meg?har abstinenser... Gi meg pepsi'n din..jeg vet du har!!!!!!!!!!!!!!!!! Pruster&peser.. 0 Siter
Lottemor1365380387 Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Har en hel flaske Baylis,,hjelper det? Hmmm fant noen Smirnoff Ice også 0 Siter
Carlina Skrevet 2. november 2002 Forfatter Skrevet 2. november 2002 Har en hel flaske Baylis,,hjelper det? Hmmm fant noen Smirnoff Ice også JA JA JA send med ilbud..... send til carlina Tørst Har ikke brus veien max Hundreogtørstihjel...trondheim 0 Siter
Lottemor1365380387 Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 JA JA JA send med ilbud..... send til carlina Tørst Har ikke brus veien max Hundreogtørstihjel...trondheim eneste plassen jeg vet om i Trøndelag er Leka,,jeg har en onkel der med et stort apparat i kjellern. Mulig han kan hjælp dæ 0 Siter
Line Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 eneste plassen jeg vet om i Trøndelag er Leka,,jeg har en onkel der med et stort apparat i kjellern. Mulig han kan hjælp dæ Hehe... Leka? Er ikke det i Nord-Trøndelag? Er trønder jeg og, men geografien sitter ikke så veldig godt... Bor forøvrig litt nord for Trondheim, akkurat passe langt unna alt 0 Siter
Lottemor1365380387 Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Hehe... Leka? Er ikke det i Nord-Trøndelag? Er trønder jeg og, men geografien sitter ikke så veldig godt... Bor forøvrig litt nord for Trondheim, akkurat passe langt unna alt Hehe,,jo det kan nok stemme det for mine geografiske kunnskaper passer nok med dine:) 0 Siter
Line Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Hehe,,jo det kan nok stemme det for mine geografiske kunnskaper passer nok med dine:) Hehe... så bra da Må nok studere kartet enda en gang, men jeg innbiller meg at Leka ligger oppe ved Røyrvik og...æh... hva heter det oppi der da? Høylandet? 0 Siter
Lottemor1365380387 Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Hehe... så bra da Må nok studere kartet enda en gang, men jeg innbiller meg at Leka ligger oppe ved Røyrvik og...æh... hva heter det oppi der da? Høylandet? Det er en øy,,har ikke vært der på mange år. Men vi måtte ta ferga dit husker jeg. Er ikke så langt fra Namsos tror jeg:P 0 Siter
Line Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Det er en øy,,har ikke vært der på mange år. Men vi måtte ta ferga dit husker jeg. Er ikke så langt fra Namsos tror jeg:P Namsos er fire timer nordover med bil... må nesten sjekke kartet jeg, altså 0 Siter
Solsikke Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Du kan få litt pepsi max hos meg:) *sender over* ps: har vanlig pepsi også om du foretrekker det. Og noen flasker cola light og julebrus. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.