mariaflyfly Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Jeg har aldri taklet den skapningen av en skuespiller. En ufyselig mann. Du har jo ikke skjønt en dritt! Austin Powers er helt konge! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 2. november 2002 Forfatter Skrevet 2. november 2002 Du har jo ikke skjønt en dritt! Austin Powers er helt konge! Nei. Kongene heter Marve Almar, John Cleese og Monty Python, Black Adder, Harald Eia og Esben Ecbo Nå må jeg bare løpe av sted for å kjøpe øl. Øl øl og mere øl, hahahaha, det er det skjønnaste vi vet. Øl øl og mere øl, hahahaha, nanananana 0 Siter
Zelig Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Nei. Kongene heter Marve Almar, John Cleese og Monty Python, Black Adder, Harald Eia og Esben Ecbo Nå må jeg bare løpe av sted for å kjøpe øl. Øl øl og mere øl, hahahaha, det er det skjønnaste vi vet. Øl øl og mere øl, hahahaha, nanananana Men Waynes World filmene likte du vel?? 0 Siter
spirito Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Jeg har aldri taklet den skapningen av en skuespiller. En ufyselig mann. Mike Myers? Han er jo soet da! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Nei. Kongene heter Marve Almar, John Cleese og Monty Python, Black Adder, Harald Eia og Esben Ecbo Nå må jeg bare løpe av sted for å kjøpe øl. Øl øl og mere øl, hahahaha, det er det skjønnaste vi vet. Øl øl og mere øl, hahahaha, nanananana Forsåvidt enig med deg i Espen Eckbo og Monty Python og John Cleese. ) Men Mike Myers er stor i Austin Powers! Du får ha en hyggelig kveld. ) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 2. november 2002 Forfatter Skrevet 2. november 2002 Mike Myers? Han er jo soet da! Mulig han er søt, men spille kan han ikke. Dvs, han kan overspille. Nei, han er fæl! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 2. november 2002 Forfatter Skrevet 2. november 2002 Forsåvidt enig med deg i Espen Eckbo og Monty Python og John Cleese. ) Men Mike Myers er stor i Austin Powers! Du får ha en hyggelig kveld. ) Hyggelig skal bli 0 Siter
SierDuDet Skrevet 2. november 2002 Forfatter Skrevet 2. november 2002 Men Waynes World filmene likte du vel?? Tja... jo, de var sånn halvveis litt kule når de kom, men det var pga Garth. Ikke han ufyselige Mike! 0 Siter
Zelig Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Tja... jo, de var sånn halvveis litt kule når de kom, men det var pga Garth. Ikke han ufyselige Mike! Er ganske enig. Yeah bæibi! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 2. november 2002 Forfatter Skrevet 2. november 2002 Er ganske enig. Yeah bæibi! Enda en som har skjønt det 0 Siter
spirito Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Mulig han er søt, men spille kan han ikke. Dvs, han kan overspille. Nei, han er fæl! Jaja, hvis du mener det saa... Men som du sier, Monty Python er bra ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.