Gå til innhold

Pals

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri taklet den skapningen av en skuespiller.

En ufyselig mann.

Du har jo ikke skjønt en dritt! Austin Powers er helt konge! :)

Skrevet

Du har jo ikke skjønt en dritt! Austin Powers er helt konge! :)

Nei. Kongene heter Marve Almar, John Cleese og Monty Python, Black Adder, Harald Eia og Esben Ecbo :)

Nå må jeg bare løpe av sted for å kjøpe øl.

Øl øl og mere øl, hahahaha, det er det skjønnaste vi vet. Øl øl og mere øl, hahahaha, nanananana

Skrevet

Nei. Kongene heter Marve Almar, John Cleese og Monty Python, Black Adder, Harald Eia og Esben Ecbo :)

Øl øl og mere øl, hahahaha, det er det skjønnaste vi vet. Øl øl og mere øl, hahahaha, nanananana

Men Waynes World filmene likte du vel??

Skrevet

Jeg har aldri taklet den skapningen av en skuespiller.

En ufyselig mann.

Mike Myers? Han er jo soet da!

Skrevet

Forsåvidt enig med deg i Espen Eckbo og Monty Python og John Cleese. :o) Men Mike Myers er stor i Austin Powers!

Du får ha en hyggelig kveld. :o)

Skrevet

Mike Myers? Han er jo soet da!

Mulig han er søt, men spille kan han ikke.

Dvs, han kan overspille. Nei, han er fæl!

Skrevet

Forsåvidt enig med deg i Espen Eckbo og Monty Python og John Cleese. :o) Men Mike Myers er stor i Austin Powers!

Du får ha en hyggelig kveld. :o)

Hyggelig skal bli :)

Skrevet

Men Waynes World filmene likte du vel??

Tja... jo, de var sånn halvveis litt kule når de kom, men det var pga Garth. Ikke han ufyselige Mike!

:)

Skrevet

Tja... jo, de var sånn halvveis litt kule når de kom, men det var pga Garth. Ikke han ufyselige Mike!

:)

Er ganske enig.

Yeah bæibi!:)

Skrevet

Er ganske enig.

Yeah bæibi!:)

Enda en som har skjønt det :)

Skrevet

Mulig han er søt, men spille kan han ikke.

Dvs, han kan overspille. Nei, han er fæl!

Jaja, hvis du mener det saa...

Men som du sier, Monty Python er bra ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...