Gå til innhold

Rimimerker...? Hva er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I alle dager.... Den eneste posten jeg fikk idag, var en konvolutt som var poststemplet i Fredrikstad. Oppi den lå det fem halve pappsirkler, med Rimi-logoen på!

Hva i alle dager er dette?

Skrevet

Sikkert det opplegget RIMI kjører nå med grandiosa-kampanje.. Spar inn 5 av de rimi-merkene så får du et skrapelodd i butikken med mulighet til å vinne 3 grandiosaer. Hørte ei på RIMI snakka om det i går i hvert fall..

Skrevet

Du kan få 3 grandiosaer om du svarer riktig på et kort med tre spørsmål. Har dårlig råd for tiden, så vi gjorde det, vi.

To ganger :)

Lottemor1365380387
Skrevet

Åhh det fikk jeg også,,men jeg bare kasta de.

Gubben har meldt seg på noe på Gjerrigknarken.no som var noe med dette her å gjøre.

Fader....

Skrevet

Du kan få 3 grandiosaer om du svarer riktig på et kort med tre spørsmål. Har dårlig råd for tiden, så vi gjorde det, vi.

To ganger :)

Åh... *ringer en bjelle*

Det tror jeg at jeg må benytte meg av også. Hva slags kort da?

Tror jeg må benytte meg av det der jeg også... fire ganger, kanskje?

Hehe

Skrevet

Sikkert det opplegget RIMI kjører nå med grandiosa-kampanje.. Spar inn 5 av de rimi-merkene så får du et skrapelodd i butikken med mulighet til å vinne 3 grandiosaer. Hørte ei på RIMI snakka om det i går i hvert fall..

Ok :)

Da har jeg med andre ord fått mulighet til å vinne en gratis Grandiosa fra Rimi i posten i dag da!

*Glizer*

Ikke det at jeg liker Grandiosa noe særlig, men hos ungene går det nok ned.

Skrevet

Åh... *ringer en bjelle*

Det tror jeg at jeg må benytte meg av også. Hva slags kort da?

Tror jeg må benytte meg av det der jeg også... fire ganger, kanskje?

Hehe

Du tar med de fem merkene på Rimi, og du får et spørsmålskort som du skal skrape tre riktige spørsmål på.

Og spørsmålene kan du sikkert, hvis ikke så har du jo internett.

På pizzaene du får er det også merker, som du kan bytte inn igjen, osv osv. Billig-uke:)

Skrevet

Du tar med de fem merkene på Rimi, og du får et spørsmålskort som du skal skrape tre riktige spørsmål på.

Og spørsmålene kan du sikkert, hvis ikke så har du jo internett.

På pizzaene du får er det også merker, som du kan bytte inn igjen, osv osv. Billig-uke:)

Åkei!

Hehe... Rimi neste! ;)

Æh... hvor er forresten nærmeste Rimi? På... Persaunet? Eller Moholt? Jaggu om jeg husker...

Skrevet

Åkei!

Hehe... Rimi neste! ;)

Æh... hvor er forresten nærmeste Rimi? På... Persaunet? Eller Moholt? Jaggu om jeg husker...

Det er forresten en ny Rimi på Møllenberg som er veldig fin... ;)

Skrevet

Det er forresten en ny Rimi på Møllenberg som er veldig fin... ;)

Den som ligger i Innherredsveien? Veien heter vel ikke det så langt inn mot byen, men... er det den?

Det er vanskelig å parkere der, da...

Skrevet

Den som ligger i Innherredsveien? Veien heter vel ikke det så langt inn mot byen, men... er det den?

Det er vanskelig å parkere der, da...

Nei, det er på Buran, det. Den nye ligger vel i Kirkegata på Møllenberg, tror jeg. Den er bra. 2 minutter fra den på Buran.

:)

Skrevet

Nei, det er på Buran, det. Den nye ligger vel i Kirkegata på Møllenberg, tror jeg. Den er bra. 2 minutter fra den på Buran.

:)

Åh, der ja... er ikke så ofte oppi bakkene der ;)

Jeg skal nok finne en Rimi i løpet av uka... Mandag, kanskje. Skal på kurs i byen da, så da burde muligheten være der. Thænx!

Skrevet

Åh, der ja... er ikke så ofte oppi bakkene der ;)

Jeg skal nok finne en Rimi i løpet av uka... Mandag, kanskje. Skal på kurs i byen da, så da burde muligheten være der. Thænx!

Hvis du står utenfor RIMIen på Buran og vinker kraftig en dag så skal jeg vinke tilbake.

Er nabo :)

Skrevet

Hvis du står utenfor RIMIen på Buran og vinker kraftig en dag så skal jeg vinke tilbake.

Er nabo :)

*Ler*

DET hadde sett lurt ut, tenker jeg. Ser for meg at jeg står og vinker rett ut i løse lufta, og ser meg forvirret rundt omkring... ;) Bor du foran eller bak, eller på sida da? Hehe...

Ei gammel klassevenninne av meg bor i Østersundsgata. Nærmer jeg meg, eller er jeg på feil side av veien?

*Tenker så det knaker*

Om du ikke ER henne da, men det tviler jeg litt på ;) Hvor gammel er du?

Skrevet

*Ler*

DET hadde sett lurt ut, tenker jeg. Ser for meg at jeg står og vinker rett ut i løse lufta, og ser meg forvirret rundt omkring... ;) Bor du foran eller bak, eller på sida da? Hehe...

Ei gammel klassevenninne av meg bor i Østersundsgata. Nærmer jeg meg, eller er jeg på feil side av veien?

*Tenker så det knaker*

Det er RETT ved Østersundgaten, ja. Men jeg er neppe henne, da jeg bare har bodd her siden mai. Er fra Oslo, jeg :)

Skrevet

*Ler*

*Tenker så det knaker*

Alderen glemte jeg å svare på -jeg er 27.

Skrevet

Det er RETT ved Østersundgaten, ja. Men jeg er neppe henne, da jeg bare har bodd her siden mai. Er fra Oslo, jeg :)

Ok - ai sii! :) Jeg holdt meg på rett side av veien, om ikke annet ;)

Skrevet

Alderen glemte jeg å svare på -jeg er 27.

Jeg er også 75-modell :)

Skrevet

Ok - ai sii! :) Jeg holdt meg på rett side av veien, om ikke annet ;)

Det er rette siden, ja. Fint her :)

Kommer nok faktisk ikke til å flytte tilbake til Oslo, vi trives så godt her begge to. Også vil vi gjerne ha barn som snakker trøndersk :)

Skrevet

Jeg er også 75-modell :)

jeg er 74.. Jeg er bare litt sent ute :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...