Gå til innhold

Det er for mye mobbing i samfunnet vårt.

Anbefalte innlegg

Bare se på hvordan OJ harselerer med Bondevik og omvendt.

Fra nå av synes jeg alle skal være bare snille mot hverandre.

F.eks:

Slutt å mobb folk med rare neser - F.eks. jøder og andre kryp.

Ikke mobb folk fordi de er mer voldlige enn andre - F.eks. muslimer og brune mennesker.

La folk få ha ulike ideologier uten at man skal bruke det mot dem - Ta nynazistene inn i varmen.

Slutt å mobb punkere - La folk som ser ut som Karius og Baktus på hue, få gå i fred.

Slutt å mobb homofile - La Musikeren få gå i fred.

Slutt å mobb folk som har glemt å gå til frisøren siden 1981 - Igjen...

Ikke plag folk med varig svekkede sjelsevner - La Taj få skrive nøyaktig hva hun vil på dol.

Ikke mobb folk som aldri har fått klem av en dame - Vær snill med Mislykket og alle de andre nickene hans.

Ikke mobb Kie og andre som spytter ut unger som om de var en minibank.

Ikke mobb folk med liten tiss og alt for rask sædavgang - HØRER DERE!

Ikke mobb Ari, Martha, SvenO, den hakeløse pedoen fra Os eller Bondevik og hans medisingalskap - De klarer fint å få folk til å le av dem, helt uten hjelp.

Ikke mobb bergensere som bare klarte 0-0 mot Sandefjord i dag - Mobb dem heller når de rykker ned til Onsdag (Ja, bergenserne er unntaket. De kan - og bør - mobbes).

Og sist men ikke minst: Ikke mobb samer, tater og annet pakk.

Dette var bare noen tanker jeg hadde når jeg handlet øl i kveld. Jeg får sikkert noen nye, intelligente tanker, når øllene er fortært.

I dag er dagen for ettertanke og meditasjon.

Fortsetter under...

Annonse

Nå skal jeg snart spise pizza.

Hvorfor blir jeg aldri lei grandis? Merkelig.

*Smask* :)

Jeg er veldig lei det, det hadde du også blitt om du har mottatt 6 stk gratis på ca en uke. Jeg har ikke spist av alle, altså, for Guds skyld.. Men det holder for en stund nå.

Du må ihvertfall ta på disse krydderne om det skal smake NOE: oregano, hot beauty og chili.

Ulv I Faarikaal

Og: ikke forfølg paranoide, plasser dem heller forrest i Oslo Maraton.

Ikke mobb DOL'ere og andre mentale undermålere, de gjør så godt de kan, det er bare ikke godt nok, det kan de ikke noe for.

Ikke mobb kameraten min, det er min jobb !!

Ikke mobb kvinner, de vet ikke hvordan det er å være menneske.

Ikke mobb griser selv om de ligner på Hagen, husk det er umælende dyr.

Jeg er veldig lei det, det hadde du også blitt om du har mottatt 6 stk gratis på ca en uke. Jeg har ikke spist av alle, altså, for Guds skyld.. Men det holder for en stund nå.

Du må ihvertfall ta på disse krydderne om det skal smake NOE: oregano, hot beauty og chili.

Jeg tar på organo, basilikum, en krydderblanding, og ekstra ost.

Hehe, jeg har sikkert spist 150 grandiosar til nå i 2002, og da kødder jeg faktisk ikke, så det er merkelig at jeg ikke har blitt lei :)

Annonse

Jeg tar på organo, basilikum, en krydderblanding, og ekstra ost.

Hehe, jeg har sikkert spist 150 grandiosar til nå i 2002, og da kødder jeg faktisk ikke, så det er merkelig at jeg ikke har blitt lei :)

Wow -kanskje Stabburet begynner å sponse deg om du skriver inn? :P

Du får skaffe deg sånne gratismerker du også, så du får fylt opp fryser'n!

http://www.takkformaten.no/no/grandiosa/grandiosakonkurranseNO.htm

Så kan man saktens spørre:

Hva er mobbing? Det er veldig subjektivt.

Selvsagt er det ikke enkelt å definere mobbing. Men jeg synes mobbing er et for seriøst tema å tøyse med. Spesielt når barn blir mobbet.

Men det er forskjell på mobbing og småerting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...