Gå til innhold

Det er for mye mobbing i samfunnet vårt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det synes jeg og, for det er så vondt når du sitter deg på oss.

*LOL*

Ja, den beinbygninga er litt rart. Det er selvfølgelig fordi jeg har fått barn at det ble sånn. *jugakors*

;-)

Skrevet

Tanjaer da? Kan man fortsatt få lov til å mobbe dem? Bittelitt....? ;-)

Jeg blir selvsagt veldig sur når man mobber Tanyar :)

Neida, bare mobb henne, du!

:)

Skrevet

*LOL*

Ja, den beinbygninga er litt rart. Det er selvfølgelig fordi jeg har fått barn at det ble sånn. *jugakors*

;-)

Selvsagt. Det er bare tung beinbygging, kie. *Trøster*

Skrevet

Selvsagt. Det er bare tung beinbygging, kie. *Trøster*

*nikker fornøyd*

For ikke å snakke om dissete. Det er beinbygninga.

;-)

Skrevet

*nikker fornøyd*

For ikke å snakke om dissete. Det er beinbygninga.

;-)

Ja, enkelte ting sier seg jo selv.

Skrevet

"Ikke mobb bergensere som bare klarte 0-0 mot Sandefjord i dag - Mobb dem heller når de rykker ned til Onsdag (Ja, bergenserne er unntaket. De kan - og bør - mobbes)."

Som bergenser er man jo vandt med å bli mobbet, så det er jeg likegyldig til. MEN du glemte å ta med ordet IKKE inni der! "når de IKKE rykker ned onsdag"

Bare vent og se! Ha!

Skrevet

"Ikke mobb bergensere som bare klarte 0-0 mot Sandefjord i dag - Mobb dem heller når de rykker ned til Onsdag (Ja, bergenserne er unntaket. De kan - og bør - mobbes)."

Som bergenser er man jo vandt med å bli mobbet, så det er jeg likegyldig til. MEN du glemte å ta med ordet IKKE inni der! "når de IKKE rykker ned onsdag"

Bare vent og se! Ha!

Det verste er at mitt kropp og mitt sinn er i uoverenstemmelse, og ikke vet hva de skal håpe på.

Førstefølelsen om dere rykker ned er nok ekstrem. Da snakker vi glede på lik linje som når mor og far får et barn.

Men jeg er skeptisk til ettertiden.

Hvem skal jeg hate til neste år? Om ikke Brann? Og jeg gidder jo ikke hate noen i første divisjon.

Så jeg vet ikke hva jeg håper....

Man trenger alltid noen å hate.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...