Gå til innhold

FU: Ditt verste ONS

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den verste ONS'en var etter Oslo finalen i Frøken Norge konkurransen. Jeg satt i juryen og hadde gjordt en deal med hun som da vant, og da vi havnet på hotelrommet senere på kvelden for å gjøre opp, insisterte hun på å ha med seg bestevenninden sin...

Dette hørtes direkte grusomt ut!

Hmmmm..... Jeg var vel ca 20 år da jeg hadde mitt første av totalt 2 ONS, men dette var desidert det verste! :-)

Jeg hadde nettopp blitt "dumpet" av kjæresten min. Fornedret over dette, skulle jeg ta "hevn" og samtidig også bevise overfor meg selv og omverdenen at jeg fortsatt var attraktiv - til tross for at jeg ble forlatt.....

Uerfaren som jeg var på ONS-fronten, og blendet av mine to tåpelige mål bak det jeg skulle gjøre, var jeg så forblindet at jeg endte opp med en uerfaren jomfru! Skrekk & Gru! Ikke akkurat en sånn situasjon der man ivrer etter lyst til å lære opp noen! :-)

Det ble ikke noe bedre av at han forsøkte å dekke over sin uerfarenhet med å skryte av alle damene han liksom skulle ha nedlagt tidligere. Veldig lett å avsløre DEN bløffen, ja!

Fikk jeg så "hevn"? Nei, for gammel-kjæresten visste jo ikke noe om dette!

Fikk jeg bevist for omverdenen hvor attraktiv jeg var? NIX! Jeg var meget påpasselig med å holde dette skjult - selv for mine beste venninner! Det var altfor pinlig til at jeg hadde lyst til å snakke om det. Og ikke FØLTE jeg meg mere attraktiv for meg selv heller, som hadde gjort det SÅ innmari dårlig på sjekkefronten! HA-HA!

Et halvårs tid senere hadde jeg mitt andre - og siste - ONS. Det var ikke forbundet med slike pinligheter, men samtidig synes jeg ikke sexen ble så mye å skryte av.

Så "moralen" for MEG er etter dette: ONS er bortkasta tid! Jeg har det mye, mye deiligere med en partner jeg kjenner godt og er glad i! :-)

Annonse

Gjest klamydia

Jeg hadde drukket meg drita full og dratt med meg en fyr jeg ikke vet hvem er hjem. Vi lå sammen i senga mi og han begynte å presse seg inn.. "Kondom!!!", sa jeg. Og så gikk det for ham. Inni meg altså!

*fnys*

Jeg ble så forbanna at jeg bare ba han dra hjem med det samme.

Etterpå var jeg livredd for alt mulig, graviditet og hiv og U name it.. Men det gikk heldigvis bra (den gangen).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...