Gå til innhold

Two Towers

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er aldeles ikke sproe, bare gal etter Tolkien :-)

*lurer paa hvordan spisse oerer lages*

Man kan sikkert få operert det! Julegavetips til deg i år? :)

Skrevet

Nei, sitter paa kjaerestens laptop i helga...den har amerikansk tastatur...ekkelt.

Kondulerer.

Skrevet

Man kan sikkert få operert det! Julegavetips til deg i år? :)

God ide!

*notere*

Skrevet

Kondulerer.

Takk.

Den greia her har ikke toeddel-tast engang!

*surmuler*

Skrevet

God ide!

*notere*

Kos deg når du går på filmen, da. Usj, skal støvsuge og sånt her nå jeg. Og så må jeg jobbe med oppgaven min -så nå stikker jeg.

Ha det fint i kveld!! ;)

Skrevet

Kos deg når du går på filmen, da. Usj, skal støvsuge og sånt her nå jeg. Og så må jeg jobbe med oppgaven min -så nå stikker jeg.

Ha det fint i kveld!! ;)

Kos deg du ogsaa! ;-)

Skrevet

Takk.

Den greia her har ikke toeddel-tast engang!

*surmuler*

Men det er da ikke noe problem. Trenger ikke tødler for å skrive Märtha. Du kan skrive Mærtha isteden.

Skrevet

Men det er da ikke noe problem. Trenger ikke tødler for å skrive Märtha. Du kan skrive Mærtha isteden.

Jammen, jeg har ikke ae, oe og aa!

*hyyyyyyyyyyyyl*

Skrevet

Jammen, jeg har ikke ae, oe og aa!

*hyyyyyyyyyyyyl*

Du har et problem.

Gjest mislykket
Skrevet

Stoooore gleder!

...fra noens ståsted kan vel selv den minste glede fortone seg stor.

M.

Gjest mislykket
Skrevet

Hvis vi skulle la være å gjøre alt som var teit ville vi ikke hatt det mye moro i livet..

...jeg sier selvsagt ikke at man ikke skal gjøre teite ting. Men du synes altså at "utkledning" i forbindelse med en fimpremiære er teit?

M.

Skrevet

...jeg sier selvsagt ikke at man ikke skal gjøre teite ting. Men du synes altså at "utkledning" i forbindelse med en fimpremiære er teit?

M.

Nei, jeg synes det er moro jeg.

Gjest mislykket
Skrevet

Nei, jeg synes det er moro jeg.

...men det utelukker jo ikke at det også er "teit". Kfr. ditt forrige innlegg.

M.

Skrevet

...men det utelukker jo ikke at det også er "teit". Kfr. ditt forrige innlegg.

M.

Jeg utelukker ikke at andre mennesker kan synes det er teit. Er du ferdig å pirke nå? Gå og lek.

Gjest mislykket
Skrevet

Jeg utelukker ikke at andre mennesker kan synes det er teit. Er du ferdig å pirke nå? Gå og lek.

...jeg bare forholder meg til det du selv har skrevet. Om det er "pirk", ja - da er jeg "pirkete" (i din svært private betydning av ordet).

M.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...