punkyB Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Bortsett fra å surre på DOL? Jeg har spist middag - kyllinggryte (med maaaase grønnsaker) og en øl. Nå skal jeg knerte en liten minivin - dolle meg litt og ta en tur på byen. Hva med deg? 0 Siter
avil Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Sitter nylakkert og velduftende med et glass vin, og venter på at neglene skal tørke og jeg skal ut og gjøre distriksnorge utrygt. 0 Siter
Lionn Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Jeg skal antagelig sitte her med en pose julesnop og drikke vodka og battery. 0 Siter
punkyB Skrevet 2. november 2002 Forfatter Skrevet 2. november 2002 Sitter nylakkert og velduftende med et glass vin, og venter på at neglene skal tørke og jeg skal ut og gjøre distriksnorge utrygt. iiiikkkk - jeg har glemt å lajje neglene , bra du minnet meg på det. Kos deg i kveld ! 0 Siter
punkyB Skrevet 2. november 2002 Forfatter Skrevet 2. november 2002 Jeg skal antagelig sitte her med en pose julesnop og drikke vodka og battery. Det høres da ikke ikke ut det Lion ! Ha det hyggelig :-) 0 Siter
Line Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Ungene er hos faren, jeg sov til etter tre en gang, og skal gjøre masse spansk i kveld... Må lese til engelskeksamen også, så det blir nok langt etter tolv før jeg kommer meg i seng i kveld. Skulle egentlig til søstra mi, men der er det bare sjuklinger, så da holder jeg meg hjemme og gjør noe "nuftig" isteden. Kos deg på byen da! 0 Siter
Zelig Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Hjemme alene.. Skal skrive på oppgaven min, men jeg står litt fast for øyeblikket. Tror du forresten det er noen her som kan noe om SPSS (statistikk-program)? Jeg har en bolle med cheesedoodles pluss noen liter cola light som selskap for kvelden. Akk, ja. 0 Siter
Lionn Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Det høres da ikke ikke ut det Lion ! Ha det hyggelig :-) Høres ikke ikke ut? Oooookey!! 0 Siter
Jane Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Jeg koser meg med et glass vin, mens gubben er sjef på kjøkkenet. Ellers skal vi vel ikke gjøre noe spesielt akkurat. :-) 0 Siter
Jane Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Jeg skal antagelig sitte her med en pose julesnop og drikke vodka og battery. Bra Lion. *venter seg underholdning utover kvelden* 0 Siter
punkyB Skrevet 2. november 2002 Forfatter Skrevet 2. november 2002 Ungene er hos faren, jeg sov til etter tre en gang, og skal gjøre masse spansk i kveld... Må lese til engelskeksamen også, så det blir nok langt etter tolv før jeg kommer meg i seng i kveld. Skulle egentlig til søstra mi, men der er det bare sjuklinger, så da holder jeg meg hjemme og gjør noe "nuftig" isteden. Kos deg på byen da! Takk for det ! Kos deg du også - selv om du skal lese til eksamen! 0 Siter
punkyB Skrevet 2. november 2002 Forfatter Skrevet 2. november 2002 Bra Lion. *venter seg underholdning utover kvelden* faen - er det dumt av meg å gå ut på byen da 0 Siter
punkyB Skrevet 2. november 2002 Forfatter Skrevet 2. november 2002 Det høres da ikke ikke ut det Lion ! Ha det hyggelig :-) Kors på halsen jeg er IKKE full enda .... ikke ille tror jeg at jeg prøvde å si , hehe 0 Siter
punkyB Skrevet 2. november 2002 Forfatter Skrevet 2. november 2002 Hjemme alene.. Skal skrive på oppgaven min, men jeg står litt fast for øyeblikket. Tror du forresten det er noen her som kan noe om SPSS (statistikk-program)? Jeg har en bolle med cheesedoodles pluss noen liter cola light som selskap for kvelden. Akk, ja. Jeg går faktisk på et kurs på Blindern hvor vi skal bruke SPSS - men jeg har ikke brukt det mye enda - og spør du meg om metode så er jeg blank. Kanskje du skal sette deg ned med cola og doodles heller?? 0 Siter
punkyB Skrevet 2. november 2002 Forfatter Skrevet 2. november 2002 Jeg koser meg med et glass vin, mens gubben er sjef på kjøkkenet. Ellers skal vi vel ikke gjøre noe spesielt akkurat. :-) Jeg hadde ikke villet gjort noe annet var jeg deg heller !! Nyt både maten og desserten ! :-) 0 Siter
Jane Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 faen - er det dumt av meg å gå ut på byen da Tja...du kan jo ta deg en tur ut, men ikke bli for lenge borte? 0 Siter
Zelig Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Jeg går faktisk på et kurs på Blindern hvor vi skal bruke SPSS - men jeg har ikke brukt det mye enda - og spør du meg om metode så er jeg blank. Kanskje du skal sette deg ned med cola og doodles heller?? Åh kan du noe om ANOVA (enveis)?? Aner muligheter her nå... 0 Siter
Lionn Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Bra Lion. *venter seg underholdning utover kvelden* Kan være jeg tar enkelte pisse og pulepauser, om det kommer noen jeg kan pule med innom. 0 Siter
Lionn Skrevet 2. november 2002 Skrevet 2. november 2002 Bra Lion. *venter seg underholdning utover kvelden* Kan være jeg tar enkelte pisse og pulepauser, om det kommer noen jeg kan pule med innom. 0 Siter
punkyB Skrevet 2. november 2002 Forfatter Skrevet 2. november 2002 Åh kan du noe om ANOVA (enveis)?? Aner muligheter her nå... øhhhh - tror ikke vi har kommet dit i pensum enda , dessverre. Spør du meg om en uke eller to så kanskje. Beklager 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.