Gå til innhold

FU: Hva gjør du i kveld ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bortsett fra å surre på DOL?

Jeg har spist middag - kyllinggryte (med maaaase grønnsaker) og en øl. Nå skal jeg knerte en liten minivin - dolle meg litt og ta en tur på byen.

Hva med deg?

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• punkyB

15

• Lionn

8

• Jane

4

• Zelig

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Sitter nylakkert og velduftende med et glass vin, og venter på at neglene skal tørke og jeg skal ut og gjøre distriksnorge utrygt.

Skrevet

Jeg skal antagelig sitte her med en pose julesnop og drikke vodka og battery.

Skrevet

Sitter nylakkert og velduftende med et glass vin, og venter på at neglene skal tørke og jeg skal ut og gjøre distriksnorge utrygt.

iiiikkkk - jeg har glemt å lajje neglene , bra du minnet meg på det.

Kos deg i kveld !

Skrevet

Det høres da ikke ikke ut det Lion ! Ha det hyggelig :-)

Skrevet

Ungene er hos faren, jeg sov til etter tre en gang, og skal gjøre masse spansk i kveld...

Må lese til engelskeksamen også, så det blir nok langt etter tolv før jeg kommer meg i seng i kveld.

Skulle egentlig til søstra mi, men der er det bare sjuklinger, så da holder jeg meg hjemme og gjør noe "nuftig" isteden.

Kos deg på byen da!

Skrevet

Hjemme alene.. Skal skrive på oppgaven min, men jeg står litt fast for øyeblikket. Tror du forresten det er noen her som kan noe om SPSS (statistikk-program)?

Jeg har en bolle med cheesedoodles pluss noen liter cola light som selskap for kvelden. Akk, ja.

Skrevet

Høres ikke ikke ut? Oooookey!!

Skrevet

Jeg koser meg med et glass vin, mens gubben er sjef på kjøkkenet. Ellers skal vi vel ikke gjøre noe spesielt akkurat. :-)

Skrevet

Bra Lion. *venter seg underholdning utover kvelden*

Skrevet

Ungene er hos faren, jeg sov til etter tre en gang, og skal gjøre masse spansk i kveld...

Må lese til engelskeksamen også, så det blir nok langt etter tolv før jeg kommer meg i seng i kveld.

Skulle egentlig til søstra mi, men der er det bare sjuklinger, så da holder jeg meg hjemme og gjør noe "nuftig" isteden.

Kos deg på byen da!

Takk for det !

Kos deg du også - selv om du skal lese til eksamen!

Skrevet

faen - er det dumt av meg å gå ut på byen da

Skrevet

Kors på halsen jeg er IKKE full enda .... ikke ille tror jeg at jeg prøvde å si , hehe

Skrevet

Hjemme alene.. Skal skrive på oppgaven min, men jeg står litt fast for øyeblikket. Tror du forresten det er noen her som kan noe om SPSS (statistikk-program)?

Jeg har en bolle med cheesedoodles pluss noen liter cola light som selskap for kvelden. Akk, ja.

Jeg går faktisk på et kurs på Blindern hvor vi skal bruke SPSS - men jeg har ikke brukt det mye enda - og spør du meg om metode så er jeg blank.

Kanskje du skal sette deg ned med cola og doodles heller??

Skrevet

Jeg koser meg med et glass vin, mens gubben er sjef på kjøkkenet. Ellers skal vi vel ikke gjøre noe spesielt akkurat. :-)

Jeg hadde ikke villet gjort noe annet var jeg deg heller !! Nyt både maten og desserten ! :-)

Skrevet

faen - er det dumt av meg å gå ut på byen da

Tja...du kan jo ta deg en tur ut, men ikke bli for lenge borte?

Skrevet

Jeg går faktisk på et kurs på Blindern hvor vi skal bruke SPSS - men jeg har ikke brukt det mye enda - og spør du meg om metode så er jeg blank.

Kanskje du skal sette deg ned med cola og doodles heller??

Åh kan du noe om ANOVA (enveis)?? Aner muligheter her nå...

Skrevet

Kan være jeg tar enkelte pisse og pulepauser, om det kommer noen jeg kan pule med innom.

Skrevet

Kan være jeg tar enkelte pisse og pulepauser, om det kommer noen jeg kan pule med innom.

Skrevet

Åh kan du noe om ANOVA (enveis)?? Aner muligheter her nå...

øhhhh - tror ikke vi har kommet dit i pensum enda , dessverre. Spør du meg om en uke eller to så kanskje.

Beklager

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...