Gå til innhold

FU: Hva gjør du i kveld ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• punkyB

15

• Lionn

8

• Jane

4

• Zelig

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

øhhhh - tror ikke vi har kommet dit i pensum enda , dessverre. Spør du meg om en uke eller to så kanskje.

Beklager

Jaja.. Men på korrelasjon er jeg god! Men det er ikke bare det jeg trenger til denne hersens semesteroppgaven..

Ha en koselig kveld da!! :)(Hvilket fag tar du forresten?)

Har styra litt i huset og herja litt med ungene. Satt en pizzadeig og vasket en madrass. Nå skal jeg gå å rydde opp etter bassengturen vår i formiddag mens sambo steiker biffen vår:) Så skal jeg se Tore på sporet og sikkert litt mer tv, før jeg doler litt:D

Annonse

Har styra litt i huset og herja litt med ungene. Satt en pizzadeig og vasket en madrass. Nå skal jeg gå å rydde opp etter bassengturen vår i formiddag mens sambo steiker biffen vår:) Så skal jeg se Tore på sporet og sikkert litt mer tv, før jeg doler litt:D

Kos deg ! :-)

Tja, skal vel sitte her i kveld. Har rigga meg til med laptop, tortillachips og dip, og kjaeresten sitter rett ved siden av med en pose mexican fiesta.

Vi var paa kino igaar, det faar vaere nok ;-)

Dere burde jo finne noe mer vettugt å gjøre enn DOL'e .... :-))

Ha det hyggelig !

Jaja.. Men på korrelasjon er jeg god! Men det er ikke bare det jeg trenger til denne hersens semesteroppgaven..

Ha en koselig kveld da!! :)(Hvilket fag tar du forresten?)

Takk !

Det er bare et lite kurs i datamining - 3.5 vekttall.

Må løøøøøpe!!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...