Gå til innhold

FU: Hva gjør du i kveld ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha fått vin i huset, har jeg begynt å nippe til et glass. Senere venter vel mat og masse spennende TV-titting:-)

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• punkyB

15

• Lionn

8

• Jane

4

• Zelig

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

øhhhh - tror ikke vi har kommet dit i pensum enda , dessverre. Spør du meg om en uke eller to så kanskje.

Beklager

Jaja.. Men på korrelasjon er jeg god! Men det er ikke bare det jeg trenger til denne hersens semesteroppgaven..

Ha en koselig kveld da!! :)(Hvilket fag tar du forresten?)

Skrevet

Det blir hjemmekveld foran videoen (Mr Deeds), med skikkelig pizza - dvs hjemmelaget.

Skrevet

Sitte her og forbanne meg over hvor dum jeg var som giftet meg med en spanjol.

Skrevet

Har styra litt i huset og herja litt med ungene. Satt en pizzadeig og vasket en madrass. Nå skal jeg gå å rydde opp etter bassengturen vår i formiddag mens sambo steiker biffen vår:) Så skal jeg se Tore på sporet og sikkert litt mer tv, før jeg doler litt:D

Skrevet

Tja, skal vel sitte her i kveld. Har rigga meg til med laptop, tortillachips og dip, og kjaeresten sitter rett ved siden av med en pose mexican fiesta.

Vi var paa kino igaar, det faar vaere nok ;-)

Skrevet

Det blir hjemmekveld foran videoen (Mr Deeds), med skikkelig pizza - dvs hjemmelaget.

Finnes ingen pizza som den hjemmelagede. Grandiosa og sånn ferdig pizza er grusom:(

Skrevet

Etter å ha fått vin i huset, har jeg begynt å nippe til et glass. Senere venter vel mat og masse spennende TV-titting:-)

SÅ lenge du har vin blir det bra :-)

Skrevet

og rødvin !!?? Kos deg

Skrevet

Drikk deg full så blir selv han bra , evnt. at du glemmer han.

Prøv å ha det hyggelig hvertfall ! :-)

Skrevet

Har styra litt i huset og herja litt med ungene. Satt en pizzadeig og vasket en madrass. Nå skal jeg gå å rydde opp etter bassengturen vår i formiddag mens sambo steiker biffen vår:) Så skal jeg se Tore på sporet og sikkert litt mer tv, før jeg doler litt:D

Kos deg ! :-)

Skrevet

Tja, skal vel sitte her i kveld. Har rigga meg til med laptop, tortillachips og dip, og kjaeresten sitter rett ved siden av med en pose mexican fiesta.

Vi var paa kino igaar, det faar vaere nok ;-)

Dere burde jo finne noe mer vettugt å gjøre enn DOL'e .... :-))

Ha det hyggelig !

Skrevet

Jaja.. Men på korrelasjon er jeg god! Men det er ikke bare det jeg trenger til denne hersens semesteroppgaven..

Ha en koselig kveld da!! :)(Hvilket fag tar du forresten?)

Takk !

Det er bare et lite kurs i datamining - 3.5 vekttall.

Må løøøøøpe!!!

Skrevet

Takk !

Det er bare et lite kurs i datamining - 3.5 vekttall.

Må løøøøøpe!!!

Hadet gøy ikveld da!! :)

Datamining hørtes ut som noe merkelige greier -lykke til!

Skrevet

Dusje, kle seg litt, lage bedre middag, kose seg med biff og rødvin før dansemusike n dukker opp, ta seg en swingom eller tre, smyge seg til køys... å koe seg videre der:-)

Skrevet

Dere burde jo finne noe mer vettugt å gjøre enn DOL'e .... :-))

Ha det hyggelig !

Han doler ikke da, han roerer med andre ting. Blir sikkert no sex senere ;-D

Skrevet

I kveld skal vi bare slappe av. Vi har spist kylling med pommes frites og salat til middag, sett litt på TV og skal bare ta livet med ro utover kvelden/natta. Det er litt godt å ikke alltid ha så mye planer og så mye man _skal_ ha gjort.

Skrevet

Ja, det forstår jeg godt. Er ikke han litt lysebrun i huden?

Skrevet

Dusje, kle seg litt, lage bedre middag, kose seg med biff og rødvin før dansemusike n dukker opp, ta seg en swingom eller tre, smyge seg til køys... å koe seg videre der:-)

Knulle?

Skrevet

Sto opp 16.00.

Våset på dol.

Kjøpte øl og røyk.

Så på Boretslaget - opptak, og Ozzy - opptak, og Fleksnes.

Våset på dol.

Nå stikker jeg.

Have a nice kveld!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...