Gå til innhold

Lagre mail fra hotmailen på maskinen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kan jeg lagre dem fra outlooken da? Og er det ubegrensa plass der?

Jeg kan ingenting lenger:(

Har du ikke noe i Outlook som heter "Save as" da??

Marker mailen du vil lagre, og så "Save as"..?

Sjøl har jeg Outlook Express, og der har jeg muligheten til å lagre mail...

Har aldri hatt plass mangel der, nei.

Ellers så pleier jeg å se på mail som en form for verbal kommunikasjon som ikke nødvendigvis må lagres for ever og alltid.

Det samme gjør egentlig jeg. Har aldri hatt behov for å lagre mailer før. Men disse ønsker jeg å ta vare på.

Har du ikke noe i Outlook som heter "Save as" da??

Marker mailen du vil lagre, og så "Save as"..?

Sjøl har jeg Outlook Express, og der har jeg muligheten til å lagre mail...

Har outlook express jeg også. Da vidersender jeg disse mailene til outlook express og tester:)

Du kan jo hente ned hotmail'ene direkte ned i Outlook. Altså sette opp en ny KONTO i Outlook. Du vil da få frem hotmail mappene og emailene direkte i Outlook. Deretter kan du ganske enkelt dra emailene rett over i den "vanlige" innboksen din i Outlook (eller til en annen folder).

// www.kengun.com

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...