Gå til innhold

Passord på lokal mappe?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer an på operativsystemet og filsystemet. Windows 2000 og XP med NTFS-filsystem gir slik sikkerhet. Det finnes dessuten en del programvare som gir slik funksjonalitet som dette.

Har bare win 98 på denne maskina:( Men vet som sagt at dette gikk i tidligere versjoner. Fra den tiden jeg kunne data, for 10-12 år siden :D I den tiden vi brukte word perfect*s*

Har bare win 98 på denne maskina:( Men vet som sagt at dette gikk i tidligere versjoner. Fra den tiden jeg kunne data, for 10-12 år siden :D I den tiden vi brukte word perfect*s*

Ikke uten egen programvare for passordbeskytting. Vet ikke hva du har brukt før.

Men du kan derimot beskytte Word-filer, zip-filer og en hel rekke andre formater ved hjelp av programmet du lager dem med.

Ikke uten egen programvare for passordbeskytting. Vet ikke hva du har brukt før.

Men du kan derimot beskytte Word-filer, zip-filer og en hel rekke andre formater ved hjelp av programmet du lager dem med.

Hæææ??? jeg kan ikke data så jeg skjønte ikke mye av det du sa der *ler*

Hæææ??? jeg kan ikke data så jeg skjønte ikke mye av det du sa der *ler*

Hvis det er et word-dokument det er snakk om, kan du bare gå på Verktøy > Alternativer > Lagre - og der kan du velge å sette passord på dokumentet.

Er det snakk om passord på mapper (i Win98) må du laste ned et 3. partsprogram for dette. Eller du kan zippe mappa og sette passord på zip-fila.

Annonse

Hvis det er et word-dokument det er snakk om, kan du bare gå på Verktøy > Alternativer > Lagre - og der kan du velge å sette passord på dokumentet.

Er det snakk om passord på mapper (i Win98) må du laste ned et 3. partsprogram for dette. Eller du kan zippe mappa og sette passord på zip-fila.

Takk:) Skal sjekke det opp. Jeg skylder deg foresten mail. Skal se om jeg får skrevet en i kveld eller i morgen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...