Gå til innhold

FU:Er det virkelig så flaut?

Anbefalte innlegg

Gjest sexleketøy

Jeg vet at mange som handler sexleketøy i "smug" ville ropt høyt å tydelig "æsj" eller sånt trenger ikke jeg/vi, men er det virkelig sånn at folk synes det er flaut, eller mener de ikke trenger noe annet?

Jeg mener at man ikke at man absolutt trenger et sexleketøy, men bruker man det til akkurat det: et "leketøy, kan både mannen og kvinnen nyte godt av det. Bare for å "utvide" kosen på en måte-ikke for at det på noen måte erstatter en god gammeldags manne/kvinnekropp, eller at man TRENGER det.

Hvorfor er det da så flaut å gå på kondomeriet, eller holde et av disse dildopartyene?

Er du innerst inne lysten på et leketøy?

Hvorfor/ eller hvorfor ikke?

Og hvis du er TOTALT imot det-hvorfor?

lurer

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80028-fuer-det-virkelig-s%C3%A5-flaut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lyst på et sånt leketøy men derfra til å anskaffe det er veien lang.

Tenk om noen finner det? Tenk om jeg plutselig dør, så skal mine etterlatte finne det!

Nei, her blir det med lysten altså!

Om du skulle dø og de nærmeste finner både det ene og det andre av sexleketøy, ville de sikkert bare ha smilt og ønsket seg det samme........;o)

Gjest mislykket

Jeg synes ikke mennesker som tenner på (bruk av) sexleketøy eller av annen grunn har behov for dette skal være flau.

Selv byr tanken meg imot. Jeg tenner bare på det mennesket jeg elsker. Men jeg er nok gammeldags - og kanskje litt kjedelig.

Andre kan ha andre motforestillinger. Men jeg - og dem det måtte gjelde - trenger ikke og bør ikke overføre våre preferanser på andre. Av samme grunn bør vel de som synes sexleketøy er opphissende respektere at ikke alle synes det.

Lit mer aksept for at vi er forskjellige, gjør vel at man ikke trenger være flau for å bruke leketøy i sexakten - eler velger ikke å gjøre det.

M.

Jeg pleier ikke å kjøppe det, men å stjele det.

Det funker bra. Det er bare å dytte analdildoen opp i rasshølet og gå ut. Det går alltid bra.

Men jeg dreit meg ut når jeg tredde Tanya Hansen vaginaen på og gikk ut.

Det koste 3000 i fyllearresten. Det var kjipt.

Annonse

Jeg syns det er morsomt å handle gaver på kondomeriet.

Jeg går gjerne og ber om hjelp hos betjeningen, og syns det er svært morsomt når de eller andre som er til stedet blir flaue ved mine spørsmål.

Jeg bodde en periode hos min Tante og Onkel for noen år siden. En helg hadde de 10 års bryllupsdag, så jeg dro på kondomeriet og handlet :

Håndjern

Sort silkebind(for øynene)

Sensuell massasjeolje

Vaginal kuler, slik at trappevasken blir en helt ny opplevelse.

Kondomer med smak.

Deretter kjøpte jeg en vakker blomsterbukett og 2 flasker rødvin.

Jeg plaserte alle gavene på stuebordet med et brev, hvor jeg fortalte at jeg hadde sendt ut nabovarsel om at de hadde bryllupsdag denne helgen og at de ikke ønsket å bli forstyrret av noen.

Jeg selv overnattet hos venner.

Dette ble en suksess, og jeg tror ikke de vil glemme den dagen. Hi Hi Hi....

Kan da ikke være flaut, synes det er bare gøy. Bare synd frua ikke liker det, hun mener hun har mer enn nok med den virklige hun har.

Fatter ikk at det skal være så flaut å kjøpe slikt, på dagligvaren pleier jeg å flepe med at *dette er helgemorroa mi* når jeg kjøper bind eller tamponger til frua, da blir de sprutrøde i kassa *lol*

Ulv I Faarikaal

Det er litt underlig at det ikke er mer akseptert, men det kommer. For mange år siden skulle jeg kjøpe gummi, og kom i kassa hvor det hang flere typer, jeg spurte kassadama hvilken hun kunne anbefale. Hun ble hummmerød og rasende. Jeg sto unafektet og studerte holdbarhetsadato og fant flere som kunne kastes, så gikk jeg uten å kjøpe noe. Hun så på meg med et drepende blikk hver gang jeg kom i butikken. Gummien ble flytta innerst i butikken.

Nå syns ikke jeg det er flaut jeg da. Jeg ville nok ikke dratt med mora mi elns inn på kondomeriet da *s* men jeg har vært der ja - dog uten å kjøpe noe, men det var vel helst fordi de ikke har så spennende utvalg der som andre steder.

Dildoparty kunne sikkert vært ålreit å ha, selv om jeg tror at de fleste jeg kjenner ville takket pent nei til å komme.

"Er du innerst inne lysten på et leketøy?" hehe - jeg har leketøy ;) men mye vil ha mer, fanden vil ha fler - er det ikke så? ;)

"Hvorfor/ eller hvorfor ikke?" Spennende å prøve nye ting :)

Nå syns ikke jeg det er flaut jeg da. Jeg ville nok ikke dratt med mora mi elns inn på kondomeriet da *s* men jeg har vært der ja - dog uten å kjøpe noe, men det var vel helst fordi de ikke har så spennende utvalg der som andre steder.

Dildoparty kunne sikkert vært ålreit å ha, selv om jeg tror at de fleste jeg kjenner ville takket pent nei til å komme.

"Er du innerst inne lysten på et leketøy?" hehe - jeg har leketøy ;) men mye vil ha mer, fanden vil ha fler - er det ikke så? ;)

"Hvorfor/ eller hvorfor ikke?" Spennende å prøve nye ting :)

Jeg hadde faktisk med meg mora mi på kondomeriet en gang. Hun syntes det var kjempekult, humret og lo av alt det rare man kan bruke til ditten og datten. Men vi kjøpte ikke'no da. :-)

Jeg hadde med min yngste datter dit en gang. Hun fikk øye på en bittelitt kuk i gummi og kjerringa (Hun var 1 1/2 år) begynte å sutte på den, så vi måtte visst kjøpe den. Så bittelit teit ut etterpå når de andre ungene hadde smokk, mens hun hadde en gummipikk i kjeften.

Annonse

Det er litt underlig at det ikke er mer akseptert, men det kommer. For mange år siden skulle jeg kjøpe gummi, og kom i kassa hvor det hang flere typer, jeg spurte kassadama hvilken hun kunne anbefale. Hun ble hummmerød og rasende. Jeg sto unafektet og studerte holdbarhetsadato og fant flere som kunne kastes, så gikk jeg uten å kjøpe noe. Hun så på meg med et drepende blikk hver gang jeg kom i butikken. Gummien ble flytta innerst i butikken.

LOL

Har vært med på samme trikset! For noen år tilbake - i min studietid - var vi en gjeng jenter i full festskrud innom en bensinstasjon som ble betjent av en ung gutt. Han ble rimelig flau! Og vi ble jo selvsagt styrket i vårt forsett av at vi var såpass mange *he, he*

Lurer på hvordan det gikk med ham - om han noen gang turde seg "frempå" på en jente etter å ha blitt utsatt for en så "kravstor" gjeng! *s*

Jeg hadde med min yngste datter dit en gang. Hun fikk øye på en bittelitt kuk i gummi og kjerringa (Hun var 1 1/2 år) begynte å sutte på den, så vi måtte visst kjøpe den. Så bittelit teit ut etterpå når de andre ungene hadde smokk, mens hun hadde en gummipikk i kjeften.

*dævver av latter*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...