Gå til innhold

FU:Er det virkelig så flaut?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neida, ikke noe røde kort. Bare en dust som reserverte nicket mitt før meg.

Like I care.....

Det var usedvanlig frekt gjort, synes jeg. Vil du gå rettens vei for å få tilbake Joppe, stiller jeg gjerne opp som advokaten din.

Retten er satt!

Det var usedvanlig frekt gjort, synes jeg. Vil du gå rettens vei for å få tilbake Joppe, stiller jeg gjerne opp som advokaten din.

Retten er satt!

Ja, det hadde vært fint det. Men kan jeg stole på at du ikke kommer med noe griseri i min disfavør, når du skal redegjøre for mine whereabouts?

See you in court!

Ja, det hadde vært fint det. Men kan jeg stole på at du ikke kommer med noe griseri i min disfavør, når du skal redegjøre for mine whereabouts?

See you in court!

Griseri blir det så avgjort, men det vil styrke din sak.

Det finnes bare en Joppe.

Kan det være at den andre Joppe har handlet i god tro? Dvs. har tatt seg dette nicket i en periode da du f. eks. spikret paller og ikke var her?

Griseri blir det så avgjort, men det vil styrke din sak.

Det finnes bare en Joppe.

Kan det være at den andre Joppe har handlet i god tro? Dvs. har tatt seg dette nicket i en periode da du f. eks. spikret paller og ikke var her?

Neida. Det var med fullt overlegg, fordi vi snakket om å registrere nick osv. akkurat den dagen det skjedde.

MORON, sier jeg! Eller morot, eller hva det heter......

Annonse

Ulv I Faarikaal

LOL

Har vært med på samme trikset! For noen år tilbake - i min studietid - var vi en gjeng jenter i full festskrud innom en bensinstasjon som ble betjent av en ung gutt. Han ble rimelig flau! Og vi ble jo selvsagt styrket i vårt forsett av at vi var såpass mange *he, he*

Lurer på hvordan det gikk med ham - om han noen gang turde seg "frempå" på en jente etter å ha blitt utsatt for en så "kravstor" gjeng! *s*

Jentegjeng altså ? De kan være oppesen mange ganger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...