Gå til innhold

FU - skjørt eller bukser

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

jævla praktisk,for ikke å snakke om amart..!!

=o)

Helt klart. Har dama på fanget på utestedet, og uten at noen ser det så har vi stille og rolig sex.

Trivsel :)

Tenk deg det, da! Jeg og du på TIK - Frisk kamp. Jeg med Frisk skjef, du med TIK.

Ingen ser hva vi EGENTLIG gjør :)

Helt klart. Har dama på fanget på utestedet, og uten at noen ser det så har vi stille og rolig sex.

Trivsel :)

Tenk deg det, da! Jeg og du på TIK - Frisk kamp. Jeg med Frisk skjef, du med TIK.

Ingen ser hva vi EGENTLIG gjør :)

Det er koselig når dama stiller i skjørt til fest men noen ganger er bukse like stilig.

PS. sitte på fang, for mange år siden var jeg på hotellet på Flisa, der sat et par, jenta satt urolig på fanget til gutten, kelnern ble sur å løfta henne av, da satt gutten igjen med stakan i været, gjett om han ble flau:-)

Annonse

Jeg trives helt klart best i skjørt. Føler meg mer feminin da ;-) Jeg omgås stort sett gutter, og liker å skille meg ut fra dem!

Bruker knelange skjørt og (nå når det er kaldt) høye sorte støvletter til kneet.

Når jeg skal sykle eller gå langt, bruker jeg selvfølelig bukse.

Tror gutter synes det er litt fint med jenter i skjørt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...