Gjest ikke undertegnet Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 jenter, hva trives dere best i ute på byn.. gutter, hva foretrekker dere at jenta har på seg.. 0 Siter
Line Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Bukser. Det skal være veldig varmt før jeg trekker i skjørt... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Jeg foretrekker ofte skjørt på henne, og skjørt på meg. Ingen av oss bør ha truse. Fordelen ved å ikke ha det er at man kan pisse når man vil. 0 Siter
Female Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 bukse... Tror ikke jeg har skjørt jeg... 0 Siter
Carlina Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Jeg foretrekker ofte skjørt på henne, og skjørt på meg. Ingen av oss bør ha truse. Fordelen ved å ikke ha det er at man kan pisse når man vil. jævla praktisk,for ikke å snakke om amart..!! =o) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 jævla praktisk,for ikke å snakke om amart..!! =o) Helt klart. Har dama på fanget på utestedet, og uten at noen ser det så har vi stille og rolig sex. Trivsel Tenk deg det, da! Jeg og du på TIK - Frisk kamp. Jeg med Frisk skjef, du med TIK. Ingen ser hva vi EGENTLIG gjør 0 Siter
Duna1365380376 Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Skjørt! Jeg går sjelden eller aldri i bukser. 0 Siter
Spenning Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Helt klart. Har dama på fanget på utestedet, og uten at noen ser det så har vi stille og rolig sex. Trivsel Tenk deg det, da! Jeg og du på TIK - Frisk kamp. Jeg med Frisk skjef, du med TIK. Ingen ser hva vi EGENTLIG gjør Det er koselig når dama stiller i skjørt til fest men noen ganger er bukse like stilig. PS. sitte på fang, for mange år siden var jeg på hotellet på Flisa, der sat et par, jenta satt urolig på fanget til gutten, kelnern ble sur å løfta henne av, da satt gutten igjen med stakan i været, gjett om han ble flau:-) 0 Siter
amber sun Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Som regel skjørt, noen ganger bukser. 0 Siter
Gjest Nikkaba Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 skjørt. eller bukser. eller begge deler samtidig. kommer an på humør og anledning. sambo kom hjem fra forr.reise i går, med en rå-lekker kjole til meg! Den har jeg på neste gang vi skal ut. (vi er vel på by`n en eller to ganger i året, vi...) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Jeg er veldig glad i å gå i skjørt, jeg. Bruker det både til jobb og fritid. 0 Siter
naiv Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Når jeg en sjelden gang er på byen, så foretrekker jeg faktisk skjørt. 0 Siter
punkyB Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Til fest skjørt eller kjole - gjerne også buksedrakter. 0 Siter
Prozak Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Driter i hva jentene har på seg, men selv vil jeg helst gå i skjørt. Evt. kjole, litt avhengig av anledningen. "................" 0 Siter
spirito Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Jeg trives helt klart best i skjørt. Føler meg mer feminin da ;-) Jeg omgås stort sett gutter, og liker å skille meg ut fra dem! Bruker knelange skjørt og (nå når det er kaldt) høye sorte støvletter til kneet. Når jeg skal sykle eller gå langt, bruker jeg selvfølelig bukse. Tror gutter synes det er litt fint med jenter i skjørt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.