andungen Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 hei, jeg er inne på http://www.ngu.no/kart/bg250/viewer.htm og får hele tida beskjeden "ikke mulig å starte.Nødvendig HTML-form savnes (jsForm.htm)" Sida funka for noen dager siden, men nå er det altså helt umulig å få opp noen kart. Noen som vet hva jeg kan gjøre? 0 Siter
citoyen Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Den lastes ikke skikkelig her heller. Feilen ligger nok på selve siden - kontakt eierne av siden, du. 0 Siter
double Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 hmm.. hos meg virker det helt greit.. 0 Siter
andungen Skrevet 3. november 2002 Forfatter Skrevet 3. november 2002 hmm.. hos meg virker det helt greit.. hei, ja det virka greit hos meg i flere dager oxo, men plutselig skar alt seg her. MEN..nå prøvde jeg å gå inn på sida via Opera og i den nettleseren funker alt fint..hm..merkelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.