Mizar Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Er begynnt med julegave planlegging. Hva kjøper man til kjæresten? Maks 2000 kr.. 0 Siter
leila Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Jakke. God konjakk. DVD-spiller.Digitalkamera. Gavekort. Helgetur. Mokka-master. Partoutkort. 0 Siter
Gjest Sambamba Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Jakke. God konjakk. DVD-spiller.Digitalkamera. Gavekort. Helgetur. Mokka-master. Partoutkort. Til deg og mannen selvfølgelig!I tillegg trenger han sikkert nye vintersko, koster gjerne en tusenlapp for kvalitetssko! 0 Siter
Mizar Skrevet 3. november 2002 Forfatter Skrevet 3. november 2002 Jakke. God konjakk. DVD-spiller.Digitalkamera. Gavekort. Helgetur. Mokka-master. Partoutkort. hva er "Partoutkort"?? 0 Siter
leila Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 hva er "Partoutkort"?? Årskort på det lokale fotballstadionet. 0 Siter
Gjest fro Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 Trykkvasker !!! hæ?? nå lurer jeg... hva er dette? ikke noe på min ønskeliste i alle fall.... men kanskje om jeg visste hva det var.. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 3. november 2002 Skrevet 3. november 2002 hæ?? nå lurer jeg... hva er dette? ikke noe på min ønskeliste i alle fall.... men kanskje om jeg visste hva det var.. Alias høytrykkspyler, vaske bil, vaske vinduer ute, spyle gårdsplass, sanke løv, fjerne is osv. fra 1.995 kr. Clas Ohlsson: art nr 30-7504 http://www.clasohlson.no/images/products/N/lo/B/307504_Xw3.jpg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.