Gå til innhold

Spray mail er uten sikkerhet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke helt unormalt. Men, får du gjort noe der da, f.eks. sende en mail eller lese en ny mail? Tipper at det ikke går uten å logge inn på nytt. Hvis det gjør det, bør du sende en mail til admin hos Spray.

Det testet jeg faktisk ikke, får gjøre det i morgen. Jeg fik bare panikk da jeg så at jeg kom meg inn i innboksen og slettet history.

Annonse

Slikt går an på omtrent alle web-baserte mail-løsninger, ihvertfall så lenge du ikke lukker alle explorer-vinduer når du er ferdig så jeg vil nødig påstå det er Spray's feil... Derfor bruker jeg Outlook. :) (Og ja, den kan også passordbeskyttes)

Det samme opplever jeg faktisk her på dr. online. Når jeg logger meg på mens jeg er på jobb velger jeg alltid å logge av når jeg er ferdig.

Likevel, når jeg går inn på nytt og velger "svar til meg" så står alle gamle svarene der uten at jeg har logget meg på. Det nye kommer ikke fram, men likevel... Ble litt betenkt da jeg oppdaga det. Jeg må faktisk restarte maskina for å unngå det.

Det samme opplever jeg faktisk her på dr. online. Når jeg logger meg på mens jeg er på jobb velger jeg alltid å logge av når jeg er ferdig.

Likevel, når jeg går inn på nytt og velger "svar til meg" så står alle gamle svarene der uten at jeg har logget meg på. Det nye kommer ikke fram, men likevel... Ble litt betenkt da jeg oppdaga det. Jeg må faktisk restarte maskina for å unngå det.

*grøss* Det må jeg teste ut.

Det skjer ikke hos meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...