Gå til innhold

FU: hvordan sjekke opp en muslim på dol?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

20

• spirito

18

• Ulv I Faarikaal

6

• Lottemor1365380387

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Lottemor1365380387

Nå stikker jeg for å se på Hanibal Lector.

Er det ustabilt at jeg blir sexuelt opphissed når jeg ser kanibaler på kino?

God tur,,oppfør deg pent!!!!!

Hold deg unna slottsparken,hun er gift!!!!!!!!!!

Vær snill gutt nå ellers kommer jeg med traktoren.

Annonse

God tur,,oppfør deg pent!!!!!

Hold deg unna slottsparken,hun er gift!!!!!!!!!!

Vær snill gutt nå ellers kommer jeg med traktoren.

Hvem er gift? Martha?

Tja... hun er ikke tagbar uansett. Feier ikke over LSD huer som flyr rundt i skauen og lar ektemannen redde henne fra "ekte skogstroll".

Hva synes du om filmen? Jeg synes den er knall ;-)

"I am the dragon, before me you tremble!"

Den var ok. Litt for... tja... man så for mye. Overlot ikke nok til fantasien, lissom.

Men den var mye bedre enn Hannibal, og Hopkins er jo som vanlig enormt god i rollen som Lector.

Det var tre av mine favorittskuespillere der. Hopkins, Norton og Keitel, så det måtte jo bli ok :)

Annonse

Den var ok. Litt for... tja... man så for mye. Overlot ikke nok til fantasien, lissom.

Men den var mye bedre enn Hannibal, og Hopkins er jo som vanlig enormt god i rollen som Lector.

Det var tre av mine favorittskuespillere der. Hopkins, Norton og Keitel, så det måtte jo bli ok :)

Enig, det var liksom ikke noe "hvem er morderen?", det så man jo med en gang! Sånn sett var jo nattsvermeren bedre.

Men den slo jo Hannibal :o)

Jeg elsker sånne filmer, men jeg tør ikke se dem alene...så jeg sitter her med "from hell" på dvd og tør ikke se...pingle, jeg?

Enig, det var liksom ikke noe "hvem er morderen?", det så man jo med en gang! Sånn sett var jo nattsvermeren bedre.

Men den slo jo Hannibal :o)

Jeg elsker sånne filmer, men jeg tør ikke se dem alene...så jeg sitter her med "from hell" på dvd og tør ikke se...pingle, jeg?

From Hell er faktisk bra! Virkelig en film jeg likte.

Se den, du. Den er ikke sååå skummel :)

Men jeg skal se på bedre underholdning. Hockey på NRK2 om 27 min.

Storhamar - Frisk.

Og så skal jeg spise taco og drikke iskald Cola :)

Mmh, taco! Det fikk jeg lyst på også! Men idag er det hjemmelaget (selvlaget!) kyllinggryte med masse fløte, hvitløk og paprika ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...