Gå til innhold

Trillianbrukere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Byttet? Hele poenget er jo at du viser begge samtidig.. men du må importere ICQ-kontaktene dine først før de vises.

Er ikke sikker på hvordan kontaktene sorteres på MSN, men i Trillian kan du i alle fall opprette grupper etter eget behov og sortere kontaktene i ulike grupper.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80152-trillianbrukere/#findComment-419948
Del på andre sider

Byttet? Hele poenget er jo at du viser begge samtidig.. men du må importere ICQ-kontaktene dine først før de vises.

Er ikke sikker på hvordan kontaktene sorteres på MSN, men i Trillian kan du i alle fall opprette grupper etter eget behov og sortere kontaktene i ulike grupper.

Jeg slo av hele trillian fordi jeg ikke fikk den til:) msn kontaktne har jeg importert, men ser ikke ut til at det ble gjort det samme med icqkontaktene mine. Men vet jo ikke en gang om de som er på icqlista mi fortsatt bruker icq.

Fant ikke ut hvordan jeg opprettet nye grupper, det kunne jeg gjøre på msn. På yahoo messenger er muligheten for stemmesamtale tilstedet, kan man bruke den på trillian?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80152-trillianbrukere/#findComment-419965
Del på andre sider

Jeg slo av hele trillian fordi jeg ikke fikk den til:) msn kontaktne har jeg importert, men ser ikke ut til at det ble gjort det samme med icqkontaktene mine. Men vet jo ikke en gang om de som er på icqlista mi fortsatt bruker icq.

Fant ikke ut hvordan jeg opprettet nye grupper, det kunne jeg gjøre på msn. På yahoo messenger er muligheten for stemmesamtale tilstedet, kan man bruke den på trillian?

"msn kontaktne har jeg importert, men ser ikke ut til at det ble gjort det samme med icqkontaktene mine. Men vet jo ikke en gang om de som er på icqlista mi fortsatt bruker icq."

MSN-kontaktene blir importert automatisk, fordi de ligger på serveren. ICQ lagrer kontaktene på harddisken. Du fikk spørsmål under installasjonen av Trillian om du ville importere dem.

"Fant ikke ut hvordan jeg opprettet nye grupper, det kunne jeg gjøre på msn."

Høyreklikk i vinduet, velg "Add.." og klikk "Create group".

"På yahoo messenger er muligheten for stemmesamtale tilstedet, kan man bruke den på trillian?"

Nei.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80152-trillianbrukere/#findComment-420123
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...