Gå til innhold

Hva ser du gjennom det nærmeste vinduet? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nesten bare svart, gjenskinn av TV'en, noen gatelys skimtes bak mørke trær. Og så ser jeg tydelig at vinduskarmene burde hatt en omgang til med maling...

Skrevet

Det er nesten bare svart, gjenskinn av TV'en, noen gatelys skimtes bak mørke trær. Og så ser jeg tydelig at vinduskarmene burde hatt en omgang til med maling...

Da har du sett for godt etter...

Skrevet

Akkurat nå er det trukket for, for det er så godt innsyn her...

Men når gardinene er fratrukket, ser jeg rett mot inngangsdøra og garasjen til naboen. Ingen bakdel at mannen i huset er en smule kjekk, vel?

*ler*

Skrevet

Jeg kan se Majorstua og deler av sentrum i det fjerne, en liten flik av fjorden, Huseby-leiren, litt av Holmenkollen, noen hus, masse trær, en barnehage, to skoler, litt vei og noen biler. Spennende? :-)

Skrevet

Iznogodd er kul da.

Ellers ser jeg:

Et furutre, masse snø i en langstrakt bakke med blåbærlyn og gress stikkende opp. Et rødt lite hus oppe ved skogkanten, ca. 20 meter opp i bakken, benken vår og et gjerde. Mange furu!

Hilsen

Skrevet

Skog i alle regnbuens farger, litt skog, nabobedriften, flaggstenger med firmaflagg.

Skrevet

Jeg kan se Majorstua og deler av sentrum i det fjerne, en liten flik av fjorden, Huseby-leiren, litt av Holmenkollen, noen hus, masse trær, en barnehage, to skoler, litt vei og noen biler. Spennende? :-)

Da har jeg jobbet ikke så veldig langt fra der du bor (gjør ikke det nå lenger). Ikke så langt unna Husebyleieren går det en vei gjennom ett boligfelt og mot Montebello, der jeg jobbet:-))

Skrevet

Mer eller mindre hele Oslo by, samt deler av Oslofjorden.

Det er godt å våkne opp til en slik utsikt:-)

Mvh

Skrevet

Rett utenfor vinduet er det nå masse småfugler som henger og spiser på meisebollene jeg har hengt opp på klessnora. :-)

Ellers er utsikten ca. 5 åkre, et par gårdsbruk (om jeg vrir litt på hodet ser jeg et par gårder til), noen smale veier, en lang rad hus med strandtomter. Bak dem ser jeg Oslofjorden og helt i horisonten ser jeg Nesodden med Sunnaas i den ene enden og helt til Håøya i den andre (for de som er lokalkjent).

Så Iznogood, hva ser du utenfor vinduet ditt?

Skrevet

En himmel full av stjerner!

Blått hav så langt du ser!

En jord der blomster gror!

Kan du ønske mer? :-)

Skrevet

fortau,vei,parkerte biler,hus

Skog, jorder, gårdsplassen, garasjen og en av de to hundene mine.

Skrevet

Husveggen til naboen. Går jeg ut i tv stua ser jeg fortsatt husveggen til naboen. Går jeg ned på kjøkkenet ser jeg...husveggen til naboen..og på soverommet...husveggen til naboen...

*Faen...ønsker meg gammalt hus et annet sted*

Skrevet

Grå himmel, brunt gress, store tomme bladløse trær, et flettverks-gjerde, asfalt og et gateskilt....grått, trist og kjedelig.....:-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...