Gå til innhold

Hva ser du gjennom det nærmeste vinduet? u/t

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg kan se Majorstua og deler av sentrum i det fjerne, en liten flik av fjorden, Huseby-leiren, litt av Holmenkollen, noen hus, masse trær, en barnehage, to skoler, litt vei og noen biler. Spennende? :-)

Da har jeg jobbet ikke så veldig langt fra der du bor (gjør ikke det nå lenger). Ikke så langt unna Husebyleieren går det en vei gjennom ett boligfelt og mot Montebello, der jeg jobbet:-))

Rett utenfor vinduet er det nå masse småfugler som henger og spiser på meisebollene jeg har hengt opp på klessnora. :-)

Ellers er utsikten ca. 5 åkre, et par gårdsbruk (om jeg vrir litt på hodet ser jeg et par gårder til), noen smale veier, en lang rad hus med strandtomter. Bak dem ser jeg Oslofjorden og helt i horisonten ser jeg Nesodden med Sunnaas i den ene enden og helt til Håøya i den andre (for de som er lokalkjent).

Så Iznogood, hva ser du utenfor vinduet ditt?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...