Gjest Sainte Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Hei :-) Jeg skal til Kongsberg i morgen, men har aldri vært der før, aner ikke hvordan jeg kjører dit? Noen snille her inne som kan forklare meg, (med teskje) letteste bil-vei til Kongsberg? Noen sa de har åpnet en ny vei, stemmer det? Håper på svar!!! Takk, takk!! :-) 0 Siter
Poetica Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Du kjører til Drammen, og følger rv 134 derfra. Lett som en plett! Veien er skiltet fra Drammen. ) http://www.gulesider.no har kart, om du trenger det mer detaljert. 0 Siter
oslogutt Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Du kjører til Drammen, rett frem over brua, tar til høyre og inn i en stor 360 greader sving under broa og inn i en lang tunnell, Du kommer nå inn på E134, den leder deg mot Mjøndalen og Hokksund og videre mot Kongsberg. Lett å følge og godt skiltet Du kan kjøre dette på litt over 1 time ! 0 Siter
Tom Sawyer Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Du kjører til Drammen, rett frem over brua, tar til høyre og inn i en stor 360 greader sving under broa og inn i en lang tunnell, Du kommer nå inn på E134, den leder deg mot Mjøndalen og Hokksund og videre mot Kongsberg. Lett å følge og godt skiltet Du kan kjøre dette på litt over 1 time ! Det går jo ny vei rundt Drammen og da, og det står skiltet til Konsberg hele veien. Så en slipper å kjøre inn i selve Drammen nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.