Gå til innhold

Hjelp -jeg holder på å bli forkjølet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen gode råd til hva jeg bør gjøre for å ikke bli mer syk....?

Skrevet

C-vitaminer i massevis, drikk mye, spis masse hvitløk (lag gjerne en god salat med 2-3 fin hakkede fedd hvitløk i). Dette hjelper i allefall på meg, jeg kommer aldri lenger enn litt snufsing og kløe i halsen.

Skrevet

Solhattekstrakt-rød solhatt-ikke alle som får virkning, men for de den virker på er den et vidundermiddel.

Er det eneste jeg og barna har brukt i 9 år. (+ nesedråper og febernedsettende når det trengs)

God bedring!

Skrevet

Kjør på med 3000 mg C-vitamin i en og samme dose! Gjenta det gjerne neste dag. Drikk mye.

Gjest lis@bet
Skrevet

Damp deg. Sett deg over en kjele med varmt vann, trekk evt. litt te oppi for å få "aroma", og pust inn dype drag. Hold på hvertfall en times tid.

Ellers, som noen andre her sier, masse C-vitaminer.

Dette har tatt knekken på de fleste av mine forkjølelser. Lykke til da! :-)

Skrevet

store doser Sambucus Force, kjøpes i helsekost. MAsse drikke.

Gjest brrrrrrrr
Skrevet

Sambucol Active Defense, kjøpes på apoteket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...