Gå til innhold

gi meg 5 gode grunner til å trene.....u/t

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel, min viktigste motivasjons faktor er:

Jeg får overskudd!!!

i tillegg til det:

- bedre kondisen

- blir litt "fastere i fisken"

- dessuten er det jo bra for hele "systemet", blodomløp osv.

- og så kommer jeg meg ut et annet sted enn på cafè. Hvor jeh drikker Latte og røyker (ehe..)

Jeg spiller squash med en venninne. Den stor fordelen med en sånn for for trening er at det koster såpass mye at jeg ikke har råd til å "Skippe", og dessuten går det jo da utover min venninne.

1) Du får et kick utløst av en flom av nevrotransmittere i hjernen, så du får en instant lykkefølelse under og etter trening

2) Trening har uttallige positive helsemessige konsekvenser for kroppen din

3) Trening får fart på blodomløpet og lymfesystemet ditt, en effektiv "vask"

4) Når du trener så får du en god samvittighet fordi du VET det er bra

5) Trening gjør hverdagen lettere etterhvert som du kommer i bedre og bedre form har du masse ekstra energi som du kan hente frem når som helst

Du blir sunnere, sprekere, tynnere, fastere og blidere! Og som en bonus på at man blir blidere, også penere! Den enkleste måten å forbedre sitt utseende på, er å smile! :)

Så dette er vel anvendt tid, og evt. penger hvis man skal på treningsstudio!

Gjest forrest jump

du vil få mere overskudd og føle deg friskere, kroppen vil bli strammere og flottere du vil få bedre humør.Men treing må være lystbetont hvis du hater det, som du sier, så er det liten vits egentlig.

Men en eller annen form for trening kandu vel finne som du liker? det finnes jo utrolig mye å velge blant

du vil få mere overskudd og føle deg friskere, kroppen vil bli strammere og flottere du vil få bedre humør.Men treing må være lystbetont hvis du hater det, som du sier, så er det liten vits egentlig.

Men en eller annen form for trening kandu vel finne som du liker? det finnes jo utrolig mye å velge blant

Hovedproblemet er vel dørstokk-mila, som av og til er fryktelig lang!

Det er iallefall min dørstokk :)

Og så må en ikke ramle på innsiden av dørstokken etter 1-2 treninger.

Greier man å komme seg i trening 2-3 ganger i uka, noen uker på rad, så tror jeg nok at motivasjonen og lysten vil øke...men først må man greie å ta seg i nakken å få gjort det :)

Annonse

Du får pen kropp og overskudd til å orke mer av hverdagen.

Pen kropp resulterer i mer drag på det motsatte kjønn, noe som igjen resulterer i mer sex, noe som igjen resulterer i mer selvtillitt, noe som igjen resulterer i enda mer draget på det motsatte kjønn, noe som igjen resulterer i mer sex.

Vi snakker altså om en god sirkel.

Du får pen kropp og overskudd til å orke mer av hverdagen.

Pen kropp resulterer i mer drag på det motsatte kjønn, noe som igjen resulterer i mer sex, noe som igjen resulterer i mer selvtillitt, noe som igjen resulterer i enda mer draget på det motsatte kjønn, noe som igjen resulterer i mer sex.

Vi snakker altså om en god sirkel.

Og hvis du allerede er i et forhold? :)

Og hvis du allerede er i et forhold? :)

Forhold er oppskrytt. Gå ut av det.

Neida, men det er nå faktisk sånn at det alltid er hyggelig å se bra ut, uansett om du er i forhold eller ikke.

Er det at du er i et forhold en grunn til ikke å trene, så har du en helvetes dårlig innstilling og det er isåfall rart at noen vil ha deg i utgangspunktet.

Carisma1365380365

1) Du kommer deg ut av godstolen

2) Du føler deg bedre, og får bedre selvfølelse

3) Du får mer energi og overskudd. Jeg blir også i bedre humør

4) Du sover bedre om natten

5) Du får fastere kropp, og føler at du ikke er så redd å vise den frem.

Forhold er oppskrytt. Gå ut av det.

Neida, men det er nå faktisk sånn at det alltid er hyggelig å se bra ut, uansett om du er i forhold eller ikke.

Er det at du er i et forhold en grunn til ikke å trene, så har du en helvetes dårlig innstilling og det er isåfall rart at noen vil ha deg i utgangspunktet.

Hehe, joda det er sant.

Det er ingen ulempe å ta seg godt ut, var bare den saken med mer og mere sex med flere og flere partnere jeg kommenterte :)

Hehe, joda det er sant.

Det er ingen ulempe å ta seg godt ut, var bare den saken med mer og mere sex med flere og flere partnere jeg kommenterte :)

Ja, men det er jo selvsagt noe man til en viss grad kan styre selv :)

Og det er for øvrig forbeholdt oss single. Ikke de opptatte. De er trossalt stort sett bare sofagriser uansett, og det er begrenset hvor mange man får draget på når man sitter foran tv og spiser potetgull hele dagen. Uansett hvor mye man trener.

Annonse

Hovedproblemet er vel dørstokk-mila, som av og til er fryktelig lang!

Det er iallefall min dørstokk :)

Og så må en ikke ramle på innsiden av dørstokken etter 1-2 treninger.

Greier man å komme seg i trening 2-3 ganger i uka, noen uker på rad, så tror jeg nok at motivasjonen og lysten vil øke...men først må man greie å ta seg i nakken å få gjort det :)

kommer vel an på om en trener innafor eller utafor dørstokken det. Har ergometersykkelen i stua..veien er ikke lang dit ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...