Gjest Helt grønn Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Leste her inne om Nero, som jeg har forstått er et brenneprogram som kan benyttes gratis i 10 dager. Hvordan funker det, vil jeg kunne brenne CDer via CD-skuffen i PCen min? På nero.com er det listet opp linker til demoer, hvilke av disse linkene skal jeg velge? Tusen takk for hjelp.... 0 Siter
petter smart Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Du må ha en cd-brenner (regner med du har det) for å bruke nero. Hvilken av linkene du bruker har ikke noe å si, det er det samme programmet. 0 Siter
Gjest Helt grønn Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Du må ha en cd-brenner (regner med du har det) for å bruke nero. Hvilken av linkene du bruker har ikke noe å si, det er det samme programmet. Ok, så jeg må uansett kjøpe en CD brenner.. Takk for svar! 0 Siter
flisa Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Ok, så jeg må uansett kjøpe en CD brenner.. Takk for svar! Skjønner godt du er anonym! :-) *ler* jeg lover deg jeg har fått mange sånne svar - og måttet le av meg selv etterpå...... Alt er lett når man kan det! 0 Siter
Gjest Helt grønn Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 Skjønner godt du er anonym! :-) *ler* jeg lover deg jeg har fått mange sånne svar - og måttet le av meg selv etterpå...... Alt er lett når man kan det! Ikke sant! ) Utrolig greit å kunne spørre anonymt her inne, slippe å stå der og rødme og stamme i butikken.... :-} 0 Siter
flisa Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 Ikke sant! ) Utrolig greit å kunne spørre anonymt her inne, slippe å stå der og rødme og stamme i butikken.... :-} Ja, og at de himler med øya og sånn! :-) hihi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.