Gå til innhold

Har en sånn fryktelig ekkel følelse av å ha glemt noe!

Anbefalte innlegg

...fy søren, sånt er ekkelt. Har bladd igjenom avtaleboka - mobilen, hjernen, skuffer og skap - men det ER noe, helt sikkert - - - eller kanskje det bare BURDE ha vært noe - som jeg rett og slett har glemt å skrive opp? Fy busen det er ekkelt---

*leter videre*

(gamle mailer)

Fortsetter under...

Annonse

Kanskje du har glemt meg? :D

Venter fortsatt på mailen som skulle komme i helga. Ref. en melding for en tid tilbake:)

vet det! :) og du er ikke den eneste! *s* -- - - men nei, det var ikke noe sånt :)..hehe, rekker ikke lange mailer akkurat nå jeg, -bare stresser, -så det er nok det som "feiler" meg.

vet det! :) og du er ikke den eneste! *s* -- - - men nei, det var ikke noe sånt :)..hehe, rekker ikke lange mailer akkurat nå jeg, -bare stresser, -så det er nok det som "feiler" meg.

:) skjønner.

Men da vet jeg ikke hva det kan være du har glemt. En bursdag kanskje?

Carisma1365380365

Har du glemt å gi svigers bryllupsgave? Glemt å si fra om at du skal ha vinterferie? Glemt GU timen du egentlig hadde på fredag? Glemt av å gi bikkja en luftetur? Glemt å ordne med blomster til mors bursdag? Glemt å gi barna mat? Ikke husket å kjøpe inn rødkål til julemiddagen?

Hva???

Har du glemt å gi svigers bryllupsgave? Glemt å si fra om at du skal ha vinterferie? Glemt GU timen du egentlig hadde på fredag? Glemt av å gi bikkja en luftetur? Glemt å ordne med blomster til mors bursdag? Glemt å gi barna mat? Ikke husket å kjøpe inn rødkål til julemiddagen?

Hva???

Har du glemt å gi svigers bryllupsgave? Er ikke gift

Glemt å si fra om at du skal ha vinterferie? Den tar jeg om det faller seg sånn.....

Glemt GU timen du egentlig hadde på fredag? den har jeg ikke bestilt enda.....

Glemt av å gi bikkja en luftetur? Liker ikke dyr - og spesielt ikke hunder

Glemt å ordne med blomster til mors bursdag? du sier noe ------det er bare noen dager til.....

Glemt å gi barna mat? de får mat av andre.......

Ikke husket å kjøpe inn rødkål til julemiddagen?

Du sier noe - -hadde vært gøy å laget den selv :-)

Takk for tipsene, men altså - det var et digital-kamera som jeg ikke må glemme å plukke med meg etterpå! :)

Annonse

så flott:) Svært frusterene å vite at man har glemt noe, men ikke kommer på hva det er.

Ja, og så var det bare en bagatell - men ikke bagatellmessig å glemme det.!

Må ha med meg digital-kamera etterpå - skal lage en repotasje, -og kameraet er hos noen andre - som jeg MÅ få tak i........ *ringer og ringer* :-)

Ja, og så var det bare en bagatell - men ikke bagatellmessig å glemme det.!

Må ha med meg digital-kamera etterpå - skal lage en repotasje, -og kameraet er hos noen andre - som jeg MÅ få tak i........ *ringer og ringer* :-)

Ååå var det det du hadde glemt? Håper repotasjen blir flott da.

:)

Carisma1365380365

Har du glemt å gi svigers bryllupsgave? Er ikke gift

Glemt å si fra om at du skal ha vinterferie? Den tar jeg om det faller seg sånn.....

Glemt GU timen du egentlig hadde på fredag? den har jeg ikke bestilt enda.....

Glemt av å gi bikkja en luftetur? Liker ikke dyr - og spesielt ikke hunder

Glemt å ordne med blomster til mors bursdag? du sier noe ------det er bare noen dager til.....

Glemt å gi barna mat? de får mat av andre.......

Ikke husket å kjøpe inn rødkål til julemiddagen?

Du sier noe - -hadde vært gøy å laget den selv :-)

Takk for tipsene, men altså - det var et digital-kamera som jeg ikke må glemme å plukke med meg etterpå! :)

Godt det ble oppklart da! Hvis ikke kunne du risikert å glemme hva du hadde glemt når du minst anet hva du hadde glemt!

Glemt å melde deg på kurs for å få kurert din hundeskrekk ;-)

*håper på besøk*

Det er greit med hunder når eieren er der - - - bare det ikke er en eier som absolutt skal vide meg at hun/han kan lekeslåss med kreket - - -det er stygt - og jeg blir så redd at jeg nesten kaster opp! .)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...