Gå til innhold

Test deg selv: Er du snobbete?

Anbefalte innlegg

http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=4010&item=237285

Jeg fikk 50 %. "Du er ørlitt snobbete. Enten er du en noe krampeaktig wannabe, eller så er du bare litt snobbete fra naturens side. Du er uansett mye mindre overfladisk enn en snobb, og du har beina betraktelig bedre plantet på jorda."

Hehe, det stemmer kanskje litt. :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/80197-test-deg-selv-er-du-snobbete/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

10

• morsan

6

• mariaflyfly

3

• MsSophie

3

20 %.

"Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre."

Tror faktisk dette stemmer bra, dog er det en fordel at dama ser ut.

flisa skrev (På 4.11.2002 den 10.36):

Ingen snobb.

Score: 25% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre.

Kjiping! Du setter ikke frem de fineste glassene dine en gang. 40 %. Det er sånn passe. Man er da ingen uteligger heller.

Annonse

Ulv I Faarikaal

20%, jeg trodde jeg var en antisnobb ?

En av mine gamle skolekamerater som er kjendisadvokat, spurte om å få låne bilen min en gang. Litt etter kom han lettere sjokkert tilbake og sa han ikke kunne kjøre i den og tok en taxi. Jeg gliste av det en hel uke. Det var en gammel rusten Toyota Carina som hosta, røyka og smalt, med filete seter, skitten og fæl utenpå. Han skulle bort til svigersen og hente noe. Litt før den uka hadde han sett meg i Audi A6 men det er broder'n sin, hehehehe hehehehe heheheh :-)

Ulv I Faarikaal skrev (På 4.11.2002 den 10.46):

En av mine gamle skolekamerater som er kjendisadvokat, spurte om å få låne bilen min en gang. Litt etter kom han lettere sjokkert tilbake og sa han ikke kunne kjøre i den og tok en taxi. Jeg gliste av det en hel uke. Det var en gammel rusten Toyota Carina som hosta, røyka og smalt, med filete seter, skitten og fæl utenpå. Han skulle bort til svigersen og hente noe. Litt før den uka hadde han sett meg i Audi A6 men det er broder'n sin, hehehehe hehehehe heheheh :-)

Tøft! :-)

Annonse

Ulv I Faarikaal skrev (På 4.11.2002 den 10.46):

Åh stilig. Hadde ledd i årevis av noe sånt jeg. Enkelte er ikke sanne altså. *ler*

Ulv I Faarikaal
  asterix skrev (På 4.11.2002 den 11.12):

Åh stilig. Hadde ledd i årevis av noe sånt jeg. Enkelte er ikke sanne altså. *ler*

Han sjøl er ikke så snobbete, men svigersen og kona er det i høyeste grad, og han sa han kunne bare ikke komme putrende og skranglende i en sånn bil. Historien sier at jeg kjørte den til hoggern et halv år senere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...