Gå til innhold

Test deg selv: Er du snobbete?

Anbefalte innlegg

Kjiping! Du setter ikke frem de fineste glassene dine en gang. 40 %. Det er sånn passe. Man er da ingen uteligger heller.

JO, akkurat det med glassene svarte jeg JA på - for jeg har bare 2 typer glass - plastglass fra IKEA - og Designerglass fra jobben. så det duh! :)=

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

10

• morsan

6

• asterix

3

• birdie

3

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Ingen snobb.

Score: 17%

Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre.

Jeg syntes det er kult å være anti-snobbete jeg, særlig sammen med snobbete venner...

Han sjøl er ikke så snobbete, men svigersen og kona er det i høyeste grad, og han sa han kunne bare ikke komme putrende og skranglende i en sånn bil. Historien sier at jeg kjørte den til hoggern et halv år senere.

Han er kanskje ikke så snobbete(ikke vet jeg siden jeg ikke kjenner han), men mye tøff er han i hvertfall ikke om han lar konas og svigers syn på saken hindre han i å låne en dårlig bil for ei stund. ;-)

"Du kommer ut som...

Ingen snobb.

Score: 15%

Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre."

Stemmer utrolig bra til slike tester å være...

Ingen snobb.

Score: 22% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre.

Du og jeg, Såffi - du og jeg. :o)

(få bli med Nyco og deg på en flaske med no' rødt en gang, da!)

Annonse

Ingen snobb.

Score: 12% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre.

Men du skal vel investere i nye slippers til skolestart?

Ulv I Faarikaal

Han er kanskje ikke så snobbete(ikke vet jeg siden jeg ikke kjenner han), men mye tøff er han i hvertfall ikke om han lar konas og svigers syn på saken hindre han i å låne en dårlig bil for ei stund. ;-)

Jeg forutså situasjonen og det gjorde en annen kompis også, vi gledet oss som barn da han kom slukkøret tilbake. Han smilte selv, men sa "det -går- bare ikke!"

Ulv I Faarikaal

Og der fikk du sagt det også! ;-)

Naboen her prioriterer hus og hjem og har dårlig bil men fint dyrt hus, og det trenger hans sikkert med en hel skokk med unger, unger er også dyrt. Snobberi kan være andre ting også, en kunstnerinne jeg kjenner, lar aldri sjangsen gå fra seg til å fortelle at hun er kunstner (psst: pengelens sådan). Jeg kaller meg livskunstner, så der fikk jeg sagt det også.

Carisma1365380365

32 %

Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre.

MEN JEG VET IKKE HELT OM DET STEMMER...?!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...