Gå til innhold

Test deg selv: Er du snobbete?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

10

• morsan

6

• asterix

3

• birdie

3

Mest aktive i denne tråden

Du kommer ut som...

Litt snobbete.

Score: 50% Du er ørlitt snobbete. Enten er du en noe krampeaktig wannabe, eller så er du bare litt snobbete fra naturens side. Du er uansett mye mindre overfladisk enn en snobb, og du har beina betraktelig bedre plantet på jorda.

Score: 12% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre.

Vet du, akkurat det stemmer på meg. Men testen testen sa noe annet???

Annonse

Score: 17% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre.

Stemmer bra, men testen er jo elendig. Mange ganger ingen av alternativa passa, måtte bare ta det som var mest riktig.

Du og jeg, Såffi - du og jeg. :o)

(få bli med Nyco og deg på en flaske med no' rødt en gang, da!)

DU og JEG birdie.....DU og JEG;-)

Du og Nyco kan nyte den rød i fred for meg, jeg kan sitte ved siden av og pimpe Ice....!

...men må ikke du bli ferdig med han som henger i puppen først?

Ingen snobb.

dette fikk jeg...og det ble jeg jo glad for;)

Score: 20% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre.

Du kommer ut som...

Litt snobbete.

Score: 50% Du er ørlitt snobbete. Enten er du en noe krampeaktig wannabe, eller så er du bare litt snobbete fra naturens side. Du er uansett mye mindre overfladisk enn en snobb, og du har beina betraktelig bedre plantet på jorda.

ENDELIG var det en som scora like høyt som meg på testen! :o)

Annonse

Jeg fikk bare 27%. Det er helt feil, jeg er mye mere snobbete enn som så. Jeg dømmer folk etter utseendet, bruker så godt som bare dyre merkeklær og så er jeg en ekte vinkjenner. Spør bare Zirine.

Dustetest.

Da drikker vel også du vin kun i fine glass med høy stett?

Tanya1365380060

Her er det jeg kom ut som :

Score: 55%

Du er ørlitt snobbete. Enten er du en noe krampeaktig wannabe, eller så er du bare litt snobbete fra naturens side. Du er uansett mye mindre overfladisk enn en snobb, og du har beina betraktelig bedre plantet på jorda.

Selvsagt. Den smaker best fra fine glass med stett. Jeg drikker den gjerne i biblioteket mitt. Der har jeg alle de snobbete bøkene mine og den snobbete godstolen min, hehe.

And you probably mingle at snobby places, while handicapped people unite with the lower races?:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...