nanna Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Du kommer ut som... Litt snobbete. Score: 50% Du er ørlitt snobbete. Enten er du en noe krampeaktig wannabe, eller så er du bare litt snobbete fra naturens side. Du er uansett mye mindre overfladisk enn en snobb, og du har beina betraktelig bedre plantet på jorda. 0 Siter
amber sun Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Score: 55% Du er ørlitt snobbete. Enten er du en noe krampeaktig wannabe, eller så er du bare litt snobbete fra naturens side. Du er uansett mye mindre overfladisk enn en snobb, og du har beina betraktelig bedre plantet på jorda. 0 Siter
Lionn Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Score: 12% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Score: 12% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre. Vet du, akkurat det stemmer på meg. Men testen testen sa noe annet??? 0 Siter
musikeren Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Score: 17% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre. Stemmer bra, men testen er jo elendig. Mange ganger ingen av alternativa passa, måtte bare ta det som var mest riktig. 0 Siter
tonie Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Jeg fikk bare 27%. Det er helt feil, jeg er mye mere snobbete enn som så. Jeg dømmer folk etter utseendet, bruker så godt som bare dyre merkeklær og så er jeg en ekte vinkjenner. Spør bare Zirine. Dustetest. 0 Siter
Lionn Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Vet du, akkurat det stemmer på meg. Men testen testen sa noe annet??? Og hva sa den? 0 Siter
Gjest skralle Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Fornøyd... 7% score, og ingen snobb! herlig;-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Du og jeg, Såffi - du og jeg. ) (få bli med Nyco og deg på en flaske med no' rødt en gang, da!) DU og JEG birdie.....DU og JEG;-) Du og Nyco kan nyte den rød i fred for meg, jeg kan sitte ved siden av og pimpe Ice....! ...men må ikke du bli ferdig med han som henger i puppen først? 0 Siter
flosshatt Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Ingen snobb. dette fikk jeg...og det ble jeg jo glad for;) Score: 20% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 4. november 2002 Forfatter Skrevet 4. november 2002 Du kommer ut som... Litt snobbete. Score: 50% Du er ørlitt snobbete. Enten er du en noe krampeaktig wannabe, eller så er du bare litt snobbete fra naturens side. Du er uansett mye mindre overfladisk enn en snobb, og du har beina betraktelig bedre plantet på jorda. ENDELIG var det en som scora like høyt som meg på testen! ) 0 Siter
naiv Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Jeg fikk bare 27%. Det er helt feil, jeg er mye mere snobbete enn som så. Jeg dømmer folk etter utseendet, bruker så godt som bare dyre merkeklær og så er jeg en ekte vinkjenner. Spør bare Zirine. Dustetest. Da drikker vel også du vin kun i fine glass med høy stett? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Ingen snobb. Score: 30% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre. 0 Siter
Tanya1365380060 Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Her er det jeg kom ut som : Score: 55% Du er ørlitt snobbete. Enten er du en noe krampeaktig wannabe, eller så er du bare litt snobbete fra naturens side. Du er uansett mye mindre overfladisk enn en snobb, og du har beina betraktelig bedre plantet på jorda. 0 Siter
birdie Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 DU og JEG birdie.....DU og JEG;-) Du og Nyco kan nyte den rød i fred for meg, jeg kan sitte ved siden av og pimpe Ice....! ...men må ikke du bli ferdig med han som henger i puppen først? Pumpe..? *nikke iherdig* 0 Siter
tonie Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Da drikker vel også du vin kun i fine glass med høy stett? Selvsagt. Den smaker best fra fine glass med stett. Jeg drikker den gjerne i biblioteket mitt. Der har jeg alle de snobbete bøkene mine og den snobbete godstolen min, hehe. 0 Siter
MsSophie Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Pumpe..? *nikke iherdig* Da må vi bare koordinere inn en felles barnefri helg for nyco og meg...., og så sitter nok fylla i boks:) 0 Siter
musikeren Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Selvsagt. Den smaker best fra fine glass med stett. Jeg drikker den gjerne i biblioteket mitt. Der har jeg alle de snobbete bøkene mine og den snobbete godstolen min, hehe. And you probably mingle at snobby places, while handicapped people unite with the lower races?:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.