Gå til innhold

Tilberedning av fasan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det henger fem fasaner (med fjær...) i matboden min. Noen som vet hva man gjør med dem ?

Skrevet

Fortsatt i frysern?

Har ikke fått hentet den kvernen, ennå. Drar oppover til Trøndelag den 13. for å ordne det. Medisterkakene er vel ferdige sånn rundt den 16., så jeg tar i mot bestillinger allerede nå. Julen kommer før man aner...

Skrevet

Har ikke fått hentet den kvernen, ennå. Drar oppover til Trøndelag den 13. for å ordne det. Medisterkakene er vel ferdige sånn rundt den 16., så jeg tar i mot bestillinger allerede nå. Julen kommer før man aner...

Jeg har aldri vært glad i medisterkaker, så jeg må avstå.

Litt skikkelig indrifilet er derimot godt.

Skrevet

Cona var flink med fasaner..

Jeg tenkte kanskje du skjøt noen (fasaner, ikke coner) med Holland&Holland haglene dine, ja...

Noen sjanse for at du husker hva hun gjorde, eller gikk det i fryseboksen med henne ?

Skrevet

Jeg har aldri vært glad i medisterkaker, så jeg må avstå.

Litt skikkelig indrifilet er derimot godt.

Ja, du er jo DOLs biffekspert, så det kan jeg skjønne.. Jeg har nå reservert to fileter til deg.

Skrevet

Jeg tenkte kanskje du skjøt noen (fasaner, ikke coner) med Holland&Holland haglene dine, ja...

Noen sjanse for at du husker hva hun gjorde, eller gikk det i fryseboksen med henne ?

Jeg er kun på kjøkkenet for å hente meg kaffe... :-)

Skrevet

Jeg er kun på kjøkkenet for å hente meg kaffe... :-)

Legger du ikke merke til hva du spiser heller ?

Skrevet

Ja, du er jo DOLs biffekspert, så det kan jeg skjønne.. Jeg har nå reservert to fileter til deg.

Hehe, jeg lurer på om det ikke var du som engang skrev et godt innlegg her om hvordan man skulle steke biffer...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...