Gå til innhold

Hva er den tredyeste restauranten i Tr.heim?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den må du lenger på bygda med... Trondheim er en av Norges trendigste byer med et ungt miljø og masse kultur.

Karsk hører Nord-Trøndelag til...

Jeg har da vært i Trondheim jeg og. Arve Tellefsen, Nils Arne Eggen og DDe som har egen bussrute ned. Men ikke missforstå, Fårikålen var god den. Dere kjøper inn fårekjøttet fra Skippagurra gjør dere ikke? Det er jo så nærme.

Jammen morro å tråkke folk lett på tærne i blandt. I alle fall når de blir så sinna!

Annonse

Carisma1365380365

Jeg har da vært i Trondheim jeg og. Arve Tellefsen, Nils Arne Eggen og DDe som har egen bussrute ned. Men ikke missforstå, Fårikålen var god den. Dere kjøper inn fårekjøttet fra Skippagurra gjør dere ikke? Det er jo så nærme.

Jammen morro å tråkke folk lett på tærne i blandt. I alle fall når de blir så sinna!

Morsomt å tråkke folk på tærne når det du sier er basert på løgn også...? Og du er pappa? Hva om barna dine ble mobbet fordi de hadde en homsepappa? Hadde det vært greit å tråkke folk på tærne da?

Voks opp da "Pappa" Bjørn.

Morsomt å tråkke folk på tærne når det du sier er basert på løgn også...? Og du er pappa? Hva om barna dine ble mobbet fordi de hadde en homsepappa? Hadde det vært greit å tråkke folk på tærne da?

Voks opp da "Pappa" Bjørn.

Nå må du jammen se å gi deg. Tenk å bli så sur for så lite. Dersom den spøken jeg serverer virker støtende på deg så skjønner jeg ikke at du en gang tør å komme inn. I forhold til mye annet her inne kunne dette vært sitert fra menighetsbladet.

Ta deg sammen og ikke vær så forbasket alvorlig. Le litt av deg selv slik jeg gjør akkurat nå. Ler av deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...