Gå til innhold

Er det noen som liker spareribs???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For oss med skjegg er det helt genialt. Fettet som renner nedover ansiktet stivner ganske fort og du får en genial saltsmak du kan slikke i deg utover kvelden. Det smaker fantastisk og er en utmerket avslutning på et slikt måltid. Når man i tillegg har en liten steinaldermann boende i seg er det klart det er godt å slafse i seg kjøttbein. Det er i tillegg der all den gode smaken sitter også.

Når vi har koteletter til middag sitter alle og kaster bena bort til meg.

*SLAFS*

Gjest bæssjh

For oss med skjegg er det helt genialt. Fettet som renner nedover ansiktet stivner ganske fort og du får en genial saltsmak du kan slikke i deg utover kvelden. Det smaker fantastisk og er en utmerket avslutning på et slikt måltid. Når man i tillegg har en liten steinaldermann boende i seg er det klart det er godt å slafse i seg kjøttbein. Det er i tillegg der all den gode smaken sitter også.

Når vi har koteletter til middag sitter alle og kaster bena bort til meg.

*SLAFS*

Men når du har koteletter, har du tross alt poteter/ris og grønnsaker til...

Dette var en dyr restaurant, men kjøttbeina var kun servert med en grillsaus, stekte poteter med tykt av grillkrydder på og salsa. Det var så fett og ekkelt...

Som du forstår ble jeg skuffet ;-)

Men når du har koteletter, har du tross alt poteter/ris og grønnsaker til...

Dette var en dyr restaurant, men kjøttbeina var kun servert med en grillsaus, stekte poteter med tykt av grillkrydder på og salsa. Det var så fett og ekkelt...

Som du forstår ble jeg skuffet ;-)

Vel, hver sin smak. jo mere du forteller om din skuffelse, jo bedre synes jeg dette høres ut.*ler* men igjen, hver sin smak.

Annonse

helt enig med deg!

Hadde gleda meg til DEN deilige middagen på Big Horn, fin kveld, kjempeflott sted, fantastiske kelnere, uimotståelig duft av biff...så var jeg så dum å velge spareribs av alle ting!!

hadde aldri smakt det før, tenkte jeg bare skulle prøve, men det var dumt.

samboeren min bestilte indrefilet, og det var jo helt fantastisk godt, heldigvis fikk jeg av hans mat, så fikk han av meg, for han liker spareribs...

vet hva jeg skal bestille neste gang!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...