Gå til innhold

Ligner du på en kjendis?

Anbefalte innlegg

En mexicaner jeg satt samme med på bussen mellom to byer i Spania i sommer, var helt himmelfallen over hvor mye jeg lignet Cameron Diaz!

*Latteranfall*

Jadda... hehe... man skal høre mye før ørene faller av!

Tja, egentlig så minner du littegrann om henne =)

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Cmoo

9

• SierDuDet

8

• birdie

5

• morsan

4

Mest aktive i denne tråden

Jeg tror egentlig du ligner litt på en ung Nick Nolte. Vi har snakket om dette før, og så kom jeg på det etterpå, he he...

Det håper jeg da for guds skyld at jeg ikke gjør, men du får spørre birdie. Hun har sett meg...:)

Nei, forresten. Du har jo sett bilde av meg du!

Annonse

Helt klart!

(den unge Nolte har jeg forøvrig ikke sett - har ikke han alltid vært over 40, da?)

Jo, han har alltid sett lik ut, så jeg vet egentlig ikke hvordan han ser ut som ung.

Men han har da sett lik ut i 20 år, så da må man jo bare gå ut fra at han så sånn ut som 20 åringe også.

Ja, og så hun derre i den derre tv-serien, da! :o))

Men det var jo kooozelig, det, et skikkelig kompliment! Det med Sparboe var mer ment å være et støtteinnlegg til den stakkars bibliotekaren her! ;o)

He he...

Ligner SDD på Nolte da?

http://www.blueharvest.net/cast/nick.jpg

Mere he he...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...