Carlina Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Droppe Kruspersille i duppa?????? Jeg tror du har blitt fullstendig gal menneske!! Jeg skal vurdere et så sykt trønderforslag i samme øyeblikk Brann og Rosenborg møtes........ Med bare homser på begge lag! Hmmf..jeg trodde da du var open minded jeg??? man må prøve noe nytt vettu;) 0 Siter
andungen Skrevet 4. november 2002 Skrevet 4. november 2002 Hva består duppen av? duppeditter? 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 4. november 2002 Forfatter Skrevet 4. november 2002 Hmmf..jeg trodde da du var open minded jeg??? man må prøve noe nytt vettu;) Det er forskjell på å ronke og rive av seg stellet da. Open minded du liksom. Det er enkelte ting du ikke prøver å lage endringer på i Norge. Det er nasjonalsangen, bunaden og duppa!!! 0 Siter
MsSophie Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 Hva består duppen av? Jeg lager den av det fettet som blir når du har stekt flesket+mel+melk+salt+pepper....litt sånn tykk grå/hvit/brun saus.....skikkelig digg 0 Siter
Gregga Skrevet 5. november 2002 Skrevet 5. november 2002 Asså, jeg må bare si: det skal IKKE være persille i duppa,da!! Ellers høres oppskriften grei ut, men persille!!?? Neheii, så! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.