Gå til innhold

AU! Jeg brannt meg på et dynetrekk!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hææ?? Hvor i helvete tørker du klærne dine??

Har du begått innbrudd på ett vakeri nå? Hæ? Hæ? Hæ???

=o)

Neida, vi har vaskeri i kjelleren der jeg bor med sånne store maskiner som i ordentlige vaskerier. Utrolig greit å bruke disse i stedet så har du puttet inn 1 ukes klesvask på 3 timer.

Men når du kjører trommellen på det varmeste noen timer blir tøyet sinnsykt varmt. Jeg stanset trommelen og kjente på tøyet at det var tørt. men når du tar på det da så er det så varmt at Satan sjæl kunne bruke den varme trommeles som feriested.

Fikk AU i lanken min i dag igjen jeg.*snufs*

Neida, vi har vaskeri i kjelleren der jeg bor med sånne store maskiner som i ordentlige vaskerier. Utrolig greit å bruke disse i stedet så har du puttet inn 1 ukes klesvask på 3 timer.

Men når du kjører trommellen på det varmeste noen timer blir tøyet sinnsykt varmt. Jeg stanset trommelen og kjente på tøyet at det var tørt. men når du tar på det da så er det så varmt at Satan sjæl kunne bruke den varme trommeles som feriested.

Fikk AU i lanken min i dag igjen jeg.*snufs*

Stakkars lille Bjørn...*blåser på lanken*

Duh....Erre du som opererer under nicket mislykket;)?

Jeg er nesten sikker....:))

Kom igjen ut med det nå!!!!

=o)

Stakkars lille Bjørn...*blåser på lanken*

Duh....Erre du som opererer under nicket mislykket;)?

Jeg er nesten sikker....:))

Kom igjen ut med det nå!!!!

=o)

Neida, jeg har bare noen dager. Mislykket har så til de grader problemer på damefronten, men det har ikke jeg. Npen fortrinn må man jo ha. Det sies jo at uhell i spill osv. Jeg har uhell i stort sett alt untatt kjærligheten jeg!*S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...