Gå til innhold

Svein-Magne Pedersen - helbreder deg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Misjonens telefon-nummer:

Forbønnsnummer (Teletorg, kr. 12,- pr. minutt, Man-Fre fra kl.09-16): 820 75070

Andakts-telefon (Teletorg, kr. 12,- pr. minutt, dag og natt): 820 75080

Forretningstelefoner: 38 15 00 50

Telefax: 38 15 00 70

Begynner det å demre ?

Gjest Roseann

Hvor mye koster det og ringe et slikt 820-nr?Bare lurer på om de tjener rått på det også?!

Synes ikke mye av det jeg leste på den derre sida overbeviste om noe.Mye kan bare være tilfeldigheter, f.eks. det at han fyren fikk litt bedre hørsel.Han må jo fremdeles bruke høreapparat med en viss styrke...,akkurat det samme hadde helt sikkert skjedd med denne fyren om han ikke hadde gått på dette møtet også.Det skjer sikkert like mye sånnt helt tilfeldig uten at det behøver og være unaturlige/helberedende krefter inn i bildet!

Gjest Roseann
  Ulv I Faarikaal skrev (På 4.11.2002 den 22.18):

Begynner det å demre ?

Du tenkte akkurat likt som meg ulven :o)

Jeg så ikke ditt svar før jeg sendte mitt!

Ulv I Faarikaal
  Roseann skrev (På 4.11.2002 den 22.32):

Du tenkte akkurat likt som meg ulven :o)

Jeg så ikke ditt svar før jeg sendte mitt!

Vi skulle slå oss på annen bisniss. Er det penger i det ?

Jeg jobber med ærlig websideproduksjon og prøver være seriøs, og her kommer åndemanere og tjener mer penger ?

Gjest ønsker å bli frisk
  Ulv I Faarikaal skrev (På 4.11.2002 den 22.18):

Begynner det å demre ?

En kan få tilsendt gratis salveduk. Det koster heller ikke noe å komme til ham i kontortiden og bli bedt for. Men det er klart - at han har jo 12 ansatte han skal lønne, så de er jo avhengig av pengegaver.

Annonse

ønsker å bli frisk skrev (På 5.11.2002 den 9.53):

En kan få tilsendt gratis salveduk. Det koster heller ikke noe å komme til ham i kontortiden og bli bedt for. Men det er klart - at han har jo 12 ansatte han skal lønne, så de er jo avhengig av pengegaver.

Hei,

Jeg blir så sint på slike kvakksalvere som misbruker folks sykdom. Det er grusomt at han gir folk falskt håp om "helbredelse" og lignende. Han burde skjemmes.

Hvis du er syk, så vær så snill å søk profesjonell hjelp. Ikke la slike tullinger narre deg.

Slike mennesker har aldri "helbredet" noen. Når de var "de eneste" så var gjennomsnittelig levetid langt kortere enn i dag. Selvsagt er det noen som "blir bedre", men det er enten placebo ("sukker-tablett") effekten, eller fordi de ville blitt bedre uansett.

Og hvis de hadde slike "helbredende krefter" - hvorfor redder de da ikke "alle de barnene som dør av sult"? Eller er det slik at guden de påkaller ikke bryr seg om dem, ettersom sultende barn ikke har penger?

Ønsker deg alt godt, og god bedring.

Med vennlig hilsen

Ulv I Faarikaal
  ønsker å bli frisk skrev (På 5.11.2002 den 9.53):

Haaallllleeeeluuuujaaa

Sør skrev (På 5.11.2002 den 10.00):

Hei,

Jeg blir så sint på slike kvakksalvere som misbruker folks sykdom. Det er grusomt at han gir folk falskt håp om "helbredelse" og lignende. Han burde skjemmes.

Hvis du er syk, så vær så snill å søk profesjonell hjelp. Ikke la slike tullinger narre deg.

Slike mennesker har aldri "helbredet" noen. Når de var "de eneste" så var gjennomsnittelig levetid langt kortere enn i dag. Selvsagt er det noen som "blir bedre", men det er enten placebo ("sukker-tablett") effekten, eller fordi de ville blitt bedre uansett.

Og hvis de hadde slike "helbredende krefter" - hvorfor redder de da ikke "alle de barnene som dør av sult"? Eller er det slik at guden de påkaller ikke bryr seg om dem, ettersom sultende barn ikke har penger?

Ønsker deg alt godt, og god bedring.

Med vennlig hilsen

"Slike mennesker har aldri "helbredet" noen. Når de var "de eneste" så var gjennomsnittelig levetid langt kortere enn i dag. Selvsagt er det noen som "blir bedre", men det er enten placebo ("sukker-tablett") effekten, eller fordi de ville blitt bedre uansett"

Hvordan vet du dette så sikkert?

Rusle skrev (På 5.11.2002 den 10.57):

"Slike mennesker har aldri "helbredet" noen. Når de var "de eneste" så var gjennomsnittelig levetid langt kortere enn i dag. Selvsagt er det noen som "blir bedre", men det er enten placebo ("sukker-tablett") effekten, eller fordi de ville blitt bedre uansett"

Hvordan vet du dette så sikkert?

Hei,

Fordi det rett og slett ikke er noe som helst som tyder på at "helbredelser skjer" mer enn det er ting som tyder på at "Julenissen eksisterer". Disse sjarlatanene har intet mer "bevis" for deres virke enn om jeg skulle påstå at "du blir bedre hvis du tilber mine Usynlige Rosa Kaniner".

Tvertimot har de gang etter gang blitt avslørt, har aldri klart å bevise noe som helst, og kan derfor med rette kalles kvakksalvere.

På toppen av det hele så må man jo spørre hvordan de seriøst kan påstå at guden deres "helbreder vonde ankler" for folk i Norge, samtidig som samme gud åpenbart lar småbarn i andre land sulte ihjel...

Men slikt vil disse sjarlatanene aldri gi noen reell forklaring på...

Med vennlig hilsen

Ulv I Faarikaal skrev (På 4.11.2002 den 22.39):

Vi skulle slå oss på annen bisniss. Er det penger i det ?

Jeg jobber med ærlig websideproduksjon og prøver være seriøs, og her kommer åndemanere og tjener mer penger ?

Jeg tror fast og helt på det.

Har selv blitt helbredet.

Verdt et forsøk er det i alle fall! Det koster jo ikke noe.

Annonse

Melony skrev (På 5.11.2002 den 17.34):

Det er vel mer sannsynlig at du ble frisk av deg selv, nettopp fordi du trodde på det.

For hvorfor skulle en "gud" helbrede deg, samtidig som han lar tusenvis av barn dø av sult hver dag? Er de ikke "kristne nok"?

Håper du har et bedre svar enn "jeg vet ikke" eller "guds veier er uransakelige"....

Med vennlig hilsen

Sør skrev (På 5.11.2002 den 16.04):

Hei,

Fordi det rett og slett ikke er noe som helst som tyder på at "helbredelser skjer" mer enn det er ting som tyder på at "Julenissen eksisterer". Disse sjarlatanene har intet mer "bevis" for deres virke enn om jeg skulle påstå at "du blir bedre hvis du tilber mine Usynlige Rosa Kaniner".

Tvertimot har de gang etter gang blitt avslørt, har aldri klart å bevise noe som helst, og kan derfor med rette kalles kvakksalvere.

På toppen av det hele så må man jo spørre hvordan de seriøst kan påstå at guden deres "helbreder vonde ankler" for folk i Norge, samtidig som samme gud åpenbart lar småbarn i andre land sulte ihjel...

Men slikt vil disse sjarlatanene aldri gi noen reell forklaring på...

Med vennlig hilsen

Man kan ikke kalle dem kvakksalvere fordi de ikke har bevist noe ennå. I så tilfelle må du også kalle folk som utøver akupunktur for kvakksalvere.

Ulv I Faarikaal
  Melony skrev (På 5.11.2002 den 17.34):

En amerikaner med navn Randy har oppskriften på hvordan man får lamme til å gå: lån to rullestoler, vent til møtet er startet og spør to som ikke kommer inn på grunn av trengselen om de vil ha plass helt forrest. Tilby dem å sitte i rullestol, da det er to ledige plasser. Trill dem fram. Predikanten sier: du er helbredet, og drar den ene resolutt opp av stolen, han blir geleidet ut før han får sukk for seg og hele salen jubler, ingen vet at fyren er frisk som en fisk, og han sier ikkeno, han var jo med på lureriet. I tillegg får han noen penger for å holde kjeft. Mange har lidelser som skyldes psykiske ting og VIL bli helbredet, og blir det. Men ingen har sett fingre vokse ut eller noe annet håndgripelig. Kun vage, og for andre usynlige lidelser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...