Gå til innhold

Cola=mye kviser??

Meja

Anbefalte innlegg

Er det sant at hvis man drikker mye cola får man flere kviser? Jeg har et kvise problem(ikke så stort men dog) og drikker veldig mye cola. Opptil 1 1/2 l. per dag hvis jeg har mulighet. Problemet er også at jeg klarer ikke å slutte å drikke cola.Har prøvd, men det nytter ikke. Noen som kan hjelpe meg med gode råd. Har ikke lyst til å bli cola avhengig resten av livet. Klem.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg drakk mye cola før, men så aldri på det som at jeg var avhengig av det. Grunnen til at jeg sluttet var hull i tennene :(

Men det gikk bra! Bare slutt å kjøp det. Prøv først å kjøp andre brus. alt unntatt COLA.

Deretter slutter du med brusen.

tro meg, når det er leeenge siden du har drukket brus, blir du forfær over hvor SØTT det er! Da smaker nesten vann mye bedre.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lys1365380396

Før drakk jeg nesten aldri brus. Så begynte jeg å drikke light og da drakk jeg jo typisk nok mer, og DA fikk jeg kjempe dårlig hud. Nå har jeg sluttet (var jo ikke avhengig) og huden er som "ei barne rumpe" igjen!!

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...