Gå til innhold

Er ikke www.home.no til å stole på ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva mener du med å stole på, da?

Jeg bruker videresending av mail til Outlook - det er sjeldent eller aldri feilmelding.

Dessuten bruker jeg hjemmesida mi der til å laste opp bildesnutter o.l. som jeg trenger å publisere i en fei, og det er både kjapt å koble seg til serveren deres, og dessuten aldri tull med at serveren er nede slik at bildet forsvinner (bruker det f.eks. til avatarer).

Gjest ikke signert

Hva mener du med å stole på, da?

Jeg bruker videresending av mail til Outlook - det er sjeldent eller aldri feilmelding.

Dessuten bruker jeg hjemmesida mi der til å laste opp bildesnutter o.l. som jeg trenger å publisere i en fei, og det er både kjapt å koble seg til serveren deres, og dessuten aldri tull med at serveren er nede slik at bildet forsvinner (bruker det f.eks. til avatarer).

Med ikke å stole på mener jeg: Jeg har registrert meg med to kontoer der. Mail funker, (selv om den kommer sent) hjemmesider får jeg ikke laget. Får ikke kontakt via ftp, ikke heller med hjemmesideeditoren. Hjemmesideeditoren vises ikke hos meg. Det er ikke feil på min maskin, da jeg fikk lov å sjekke kontoen til en venn av meg. Det funket da !

Har kontaktet support. 1 gang 2 uker siden, 2 gang, 1 uke siden. + i går. Men får jeg noe svar ? Nei, ikke et mail til svar i det hele tatt !

*sur*

Med ikke å stole på mener jeg: Jeg har registrert meg med to kontoer der. Mail funker, (selv om den kommer sent) hjemmesider får jeg ikke laget. Får ikke kontakt via ftp, ikke heller med hjemmesideeditoren. Hjemmesideeditoren vises ikke hos meg. Det er ikke feil på min maskin, da jeg fikk lov å sjekke kontoen til en venn av meg. Det funket da !

Har kontaktet support. 1 gang 2 uker siden, 2 gang, 1 uke siden. + i går. Men får jeg noe svar ? Nei, ikke et mail til svar i det hele tatt !

*sur*

Da ville jeg rett og slett ha registrert meg med ENDA en konto, jeg - siden både jeg og tydeligvis kameraten din har god erfaring med tjenesten (mtp. oppkboling til ftp-server).

Kontoen jeg har på home.no er i alle fall desidert den kjappeste å koble seg opp til!

(Er du heeeelt sikker på at du har fylt inn feltene i ftp-klienten riktig?)

Gjest ikke signert

Da ville jeg rett og slett ha registrert meg med ENDA en konto, jeg - siden både jeg og tydeligvis kameraten din har god erfaring med tjenesten (mtp. oppkboling til ftp-server).

Kontoen jeg har på home.no er i alle fall desidert den kjappeste å koble seg opp til!

Jepp, ftp er utfylt rett

Gjest ikke signert(tillegg)

Jeg får heller ikke opp hjemmesideeditoren da jeg logger meg inn på en av mine 2 kontoer.

Ettersom ikke engang _det_ fungerer, så gir jeg opp hele home.no. (det fungerte inne på min venns konto)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...